  • Data: 2010-01-09 02:51:10
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matfiej pisze:
    > Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    >
    > Hmm, tak piszesz jakby jazda na moto to było conajmniej latanie
    > odrzutowcem.

    Sa tacy, ktorzy uzywaja takiego porownania ;)

    > Sie kupuje, siada i jeździ. Nikt nikomu nie każe
    > zapierdalać, szaleć itd. Dlaczego niby ósemki to ma być problem?

    Dla ciebie nie sa. Dla mnie nie sa. Dla kazdej osoby z motocyklowa
    kindersztuba nie sa problemem.

    > co jest trudnego w jeździe motocyklem??? Jeżdże od ponad 30 lat,
    > nawet jak uczyłem się jeździć na CZ-cie, Iżu, Emce, junaku czy Simsonie
    > Avo sport, nigdy wtedy, ani nigdy potem aż do dziś ( mam nadzieję że i w
    > przyszłości) nie wyjebałem się na motocyklu.

    Albo bylo to tak dawno, ze nie pamietasz - pisze bez zlosliwosci.
    Ja tez nie przypominam sobie gleby w poczatkach mojego motocyklizmu. Za
    to dobrze pamietam te z czasow "powrotu" ;)

    > Nigdy żaden mi nie upadł,
    > nie miałem żadnych gleb parkingowych, ani innych takich cudów. Mało tego
    > jest nas więcej:-) Jakiś pewnie jebnięty jestem...

    Nie. Nie jestes. Ale tez i nie kazdy poczatkujacy bedzie mial tak, jak
    ty. Zwlaszcza ze bedzie zaczynal od zupelnie innego poziomu.
    --
    zbigi