  • Data: 2009-03-14 10:36:02
    Temat: Re: odpicuj sobie kask
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sanczeski pisze:
    > Ponieważ na codzień operuję taką folią - One Vay Vision się to nazywa,
    > drukuję tego na "hektary" i wiem jak wygląda w praktyce.
    > Można cobie witrynę wykleić albo szybę w samochodzie , nawet tylną -
    > "coś tam coś tam" widać. piewszy deszcz i w oczkach robią sięsoczewki i
    > gówno widać, kilka dni jazdy bez deszczu i też gówno widać, w nocy -
    > gówno widać, - więc taki patent - gówno warty, do tego śmierdzi -
    > rozpuszczalnik w druku solwentowym to cykloheksanol - zapalenie spojówek
    > i takie tam różne mogą się pojawić objawy, no chyba, że ktoś jest
> [...]

    siem zgadzam mialem tym szyby w aucie powyklejane. Jedyna metoda zeby
    widziec to walic karcherem, bo kurz wchodzi w te dziurki i g... widac,
    jak pada - nie pomoze nic :-) Moze ew zastosowac jako gadzet na
    okazjonalne uzywanie, jak sie ma stara szybke i tak do wyrzucenia.

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com