    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: 'odpalanie' stringa
    Date: Tue, 24 Jan 2012 09:55:42 +0000 (UTC)

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > mam pare kto wie czy nie pilniejszych tematow do przerobienia,
    > np podszlifowac francuski, (ktory nawet dosyc podoba mi sie
    > jako jezyk np 'elle jetait ses joutes hors de son berceau')

    przy okazji moge jeszcze dddac dwa spostrzezenia
    co do rozszerzenia c

    te dane wyzej podaje w postaci tabeli bajtow ale
    mozna tez podac w postaci stringa char* = "\x44\x33\xc3";
    czy cos takiego, obie te wersje nie sa zbyt ladne i zwarte

    mz moznaby c wyposazyc w wieksza ilosc mechanizmow wprowadzania
    danych np przed przedrostki przed stringiem - tak jak
    wspominane ostatnio u"" dla tekstow unicode np

    char* t = hex"f4-5c-77-3c 336fd2fe";

    gdzie spacje i myslniki bylyby ignorowane itp
    na x86 jak jest little endian ew trzebaby rozwazyc
    odwracanie dla 2-4-8 bajtowych skupisk itp

    powinno byc wiecej takich form wprowadzania danych
    -raczej nawet resourcy z plikow powinny byc obslugiwane
    z kodu - wtedy nie potrzebny bylby inny tool

    char* t = file"info.txt";

    druga rzecz to wyposazenie c w mechanizmy do
    panowania nad pewnymi aspektami wlasnosci pliku
    wykonywalnego czy procesu w pamieci (typy sekcji
    i inne takie wlasnosci - trzebab by sie zaqstanowic
    bo nie znam dobrze tego tematu)

    co do samych takich sztuczek jak wlasnie
    odpalanie stringow czy na odwrot - rzutowanie
    funkcji z kodu na stringi i operowanie na nich
    to ogolnie mowiac jestem za; ten nx mi sie
    nie specjalnie podoba, moglby sie przydac ale
    do uzywania w ograniczonym zakresie,
    malo dzis uzywa sie SMC ale dla krytycznych
    aplikacji mogloby sie przydac (np podobno
    niektore algorytmy w wydaniu w ktorym
    mozna je modyfikowac w trakcie dzialania
    moga byc (moze istatnie) szybsze itp