-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!l18g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
From: Adam <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: odnowienie progu aluminiowego
Date: Wed, 23 Mar 2011 15:53:56 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 21
Message-ID: <0...@l...googlegroups.com>
References: <e...@r...googlegroups.com>
<imdse7$187v$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.26.104.145
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Trace: posting.google.com 1300920836 4134 127.0.0.1 (23 Mar 2011 22:53:56 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Mar 2011 22:53:56 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: l18g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=83.26.104.145;
posting-account=MUTGaQoAAADq5bu-cz865tamXKCrW8mP
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15)
Gecko/20110303 Firefox/3.6.15 ( .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2358298
[ ukryj nagłówki ]On 23 Mar, 23:30, Karolek <d...@o...pl> wrote:
> Jak juz szufla napisal, oddac do anodowania, pokryje sie cieniutka
> warstwa tlenkow aluminium i nic juz wiecej z tym robic nie bedziesz
> musial bo te tlenki sa bardzo twarde i zarazem swietnie chronia alu
> przed korozja.
Przekonaliscie mnie :)
A czy wiesz moze jak musi byc przygotowany material do takiego
anodowania? Czy musze sie meczyc z polerka tego co mam na blysk, czy
nie ma to zupelnie wplywu bo wytworzy sie cieniutka nowa powloka?
Teraz mam calkiem gladka powierzchnie ale zmatowiona (papier 120 -
cholerstwo ma na calej dlugosci takie prostokatne wypustki zeby sie
but mniej slizgal i polerka tego to lekki dramat ;) Paluchem nie da
sie wyczuc zadnych wglebien czy rysek, organoleptycznie tez nie (acz
powierzchnie polerowane gora-dol, a lewo-prawo roznia sie - swiatlo
inaczej sie odbija :)
--
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.11 23:55 Adam
- 24.03.11 07:41 Karolek
- 24.03.11 07:52 kml
- 24.03.11 09:16 szufla
- 24.03.11 09:21 Jakub Witkowski
- 24.03.11 09:22 Karolek
- 24.03.11 09:36 kml
- 24.03.11 09:39 Adam
- 24.03.11 09:44 szufla
- 24.03.11 09:44 Karolek
- 24.03.11 09:55 kml
- 24.03.11 10:16 Karolek
- 24.03.11 10:23 kml
- 24.03.11 10:25 Karolek
- 24.03.11 10:41 szufla
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe