  • Data: 2011-03-24 10:23:06
    Temat: Re: odnowienie progu aluminiowego
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:imf29s$73u$1@news.mm.pl...

    > Sorry nie widze w tym nic dziwnego... sa wykonane z aluminium i moze maja
    > tez wygladac jak aluminiowe, albo jak chromowane jak dobrze wypoleruje...
    > jak pomaluje to farba to beda wygladaly jak pomalowane, a ze ciagle na nie
    > bedzie wchodzil to beda za jakis czas wygladaly jak wyciagniete z dupy.

    Bez przesady. Sa tez lakiery strukturalne i wyglada to fajnie, ale wszystko
    i tak zalezy od tego co kto sobie wymysli. Paleta kolorów proszku jest
    naprawde bogata ;)

    > Nie ma takiej potrzeby, technologia znana jest od lat i niczego tu juz nie
    > trzeba dowodzic.
    > Tak czy inaczej do malowania tez warto aluminium pokryc tlenkami.

    Ja z checia bym poczytal o anodzie na progach bo akurat z takim zastowaniem
    sie nie spotkalem i jestem ciekawy jak to wychodzi w praniu.

    --
    pozdrawiam
    kml