  • 11. Data: 2011-08-09 13:00:08
    Temat: Re: odnośnie tej dyskusji
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-09 14:01, marek augustynski pisze:
    > jedenastolatkow.

    > Oni piszą nie o twoich wypocinach tylko o tych które przywołujesz. Z kolei ty
    > teraz piszesz o sobie.
    > marek

    Odpowiem Ci w Twoim stylu, ale poddanym działaniu HDR.
    Chciałeś coś powiedzieć, czy tylko tak sobie puściłeś bąka?

    --
    Więcej fotografuj, mniej filozofuj, może spełnią się twoje marzenia. ;-)
    Przemyśl to, nie zawsze stojący phallus Twojego guru jest wykładnią artyzmu.

  • 12. Data: 2011-08-09 13:36:42
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Odpowiem Ci w Twoim stylu, ale poddanym działaniu HDR.
    > Chciałeś coś powiedzieć, czy tylko tak sobie puściłeś bąka?

    To nie jest w moim stylu. Patrz i ucz się.

    Puściłem bąka.

    > Więcej fotografuj, mniej filozofuj, może spełnią się twoje marzenia. ;-)

    Moje marzenia spełnią się lub nie bez twoich porad. No ale trzeba wziąć
    poprawkę, że to jestem ja.

    > Przemyśl to, nie zawsze stojący phallus Twojego guru jest wykładnią artyzmu.

    Przemyślałem.

    marek

  • 13. Data: 2011-08-09 15:30:25
    Od: "StaM" <q...@W...gazeta.pl>

    Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    >jedenastolatkow.

    > Widzę, że wyraźnie lepiej się już czujesz, para poszła w gwizdek i
    > dowartościowałeś się. Ale ad rem. Nie wyszedł, tylko wyszła, to po
    > pierwsze.
    Anna Niedowierek

    Przemila Anno, chyba mnie z kims pomylilas. Moj post-odpowiedz- dotyczyla
    watkotworcy o zarciu, a nie Twej wypowiedzi. Za nieporozumienie przepraszam, a
    wtret w imieniu jedenastolatkow dodalem zartobliwie dla Janka M.
    Z wyrazami szacunku StaM

  • 14. Data: 2011-08-09 18:12:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-09 13:44, Anna Niedowiarek pisze:
    > PS. Chyba tylko Adam Śmiałek ma ten luzik i dystans. ;-)
    > Pozdrawiam Janko :-) Do kolejnego spotkania. Zmienisz się?

    No nie wiem, nie wiem, w którą stronę :)
    Pozdrowienia, Niedowiarku ;)

    --
    pozdrawia Adam
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 15. Data: 2011-08-11 20:21:16
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    On 8 Sie, 18:32, Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Drodzy dyskutanci, jak mają się Wasze teksty o jedzeniu do tematu postu?
    > Nijak! Typowe dla grupy samych "fachowców" od fotografii. :-)
    > Może lepiej podyskutować o przysłowiowej "dupie Maryni", będziecie mieli
    > tyle samo do powiedzenia, a może i więcej.
    > Coraz rzadziej tu zaglądam, bo zamiast tego bicia piany o niczym wolę
    > bezy (też z piany) a bardziej zjadliwe. ;-)
    >
    > --
    > Anna N.

    Hmm... szczerze mowiac, poniekad sie zgadzam... Grupa jakby nieco
    okulala... 95% postow - to posty typu: w czym wywolac rawa, jaki
    aparat kupic, jakie szklo itd. A tymczasem - internet peka w szwach od
    roznego rodzaju testow, opinii na forach, itd. Wystarczy sobie zadac
    nieco trudu i poszukac.
    Bardzo malo zas jest tresci - takiej tresci, ktora moglaby czegos
    nauczyc o fotografii cyfrowej, o dobrym postprocessingu, o fotografii
    wogole. No i do tego odpowiedzi - nie tyle praktykow, co osob, ktore
    pol zycia spedzaja na forach... Odpowiedzi, ktore sa wyczytane gdzie
    indziej, a nie sprawdzone empirycznie...
    Dawniej zagladalem tu zeby sie czegos dowiedziec...
    A teraz... no coz teraz zagladam rzadziej...

    pozdrawiam
    Bernard
    http://www.bwstudio.com.pl