    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odnosnie swiatel "dziennych"
    Date: Tue, 17 May 2011 09:41:38 +0200

    > Koledzy już napisali to co chciałeś wiedzieć, ja tylko z ciekawości
    > zapytam o światła drogowe - wtedy co świeci, te środkowe mocniej?

    Tak, wtedy te srodkowe swieca mocniej. Mimo, ze nie jest to bixenon, to
    w nocy po wlaczeniu swiatel drogowych jest jasno jak w dzien.

    > ps. fajne autko

    Dzieki! Juz staruszek, 4 lata stuknely ;) AWD daje rade, ciekawe kiedy
    zaczna je sprzedawac w Polsce, bo juz w 2007 obiecywali, ze "za rok bedzie".
    Swoja droga, to bylem wczoraj w salonie na tej ostatniej akcji
    serwisowej z niedokreconym czujnikiem paliwa. I nawet sie zdziwilem, ze
    to respektuja w Polsce, jesli auto nie bylo tu kupione. Przy okazji
    wymienili mi dywaniki na nowe, bo tez byla jakas akcja serwisowa.