  • 1. Data: 2009-03-07 19:28:54
    Temat: odliczyć wat
    Od: "dawid" <d...@p...onet.pl>

    witam mam w zasadzie dwa pyt . chce kupić motor suzuki njlepij bandit zokło 3
    letni na co uwarzać przy kupnie , i czy to dobry motor , drugie pyt jaki wpiś
    w ewidencji gospodarczej by odliczyć wat od motoru ,dziękuje za opowidzi

  • 2. Data: 2009-03-07 19:34:14
    Temat: Re: odliczyć wat
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    dawid pisze:
    > witam mam w zasadzie dwa pyt . chce kupić motor suzuki njlepij bandit zokło 3
    > letni na co uwarzać przy kupnie
    Sugerował bym, że na ortografię
    >, i czy to dobry motor , drugie pyt jaki wpiś
    > w ewidencji gospodarczej by odliczyć wat od motoru ,dziękuje za opowidzi

    Jak nie masz choćby w zarysie pojęcia o podatkach to pytaj księgowego.

  • 3. Data: 2009-03-08 10:09:49
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    Użytkownik "dawid" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpiś
    > w ewidencji gospodarczej by odliczyć wat od motoru ,dziękuje za opowidzi

    Po pierwsze motocykl muisz kupić na fakturę Vat, od faktury zakupu mozesz
    odprowadzić tylko 60% Vat (jak samochody osobowe). Co do wpisu w
    ewidencji - wszystko zależy, jak w razie kontroli wytłumaczysz potrzebę
    zakupu motocykla (czyli w jaki sposób przyczynił się do Twojego osiagania
    dochodu w ramach prowadzonej działalności) Ja mam PKWiD na dwie strony,
    wpisalem wszystko zwiazane z motoryzacją i częściami, handlem, naprawą itp.
    prowadzę dziłalność handlową w branży motoryzacyjnej, bardzo często
    odwiedzam moich klientów, dużą część moich klientów docelowych stanowią
    motocykliści. Takie wytłumaczenie wystarczyło podczas ubiegłorocznej
    kontroli.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2009-03-08 12:27:12
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    dawid pisze:
> [...]
    > w ewidencji gospodarczej by odliczyć wat od motoru ,dziękuje za opowidzi

    Moge Ci mowic AS ? Bo podobnego belkotu dawno tu nie bylo :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-03-08 13:29:21
    Od: "dawid" <d...@p...onet.pl>

    dzięki bartek za odpowiedz,przepraszam za pisownie ale pisał to 8 latek (syn)
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-03-08 13:37:21
    Od: "dawid" <d...@p...onet.pl>

    słuchaj frajerski psie ,możesz mi mówić jak chcesz, ewentualnie zapraszam na
    spotkanie twarza w twarz tel kontaktowy 888159871 odbieram od poniedziałku do
    piątku nie pozdrawiam dawid warszawa

  • 7. Data: 2009-03-08 13:59:09
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    dawid pisze:
    > słuchaj frajerski psie ,możesz mi mówić jak chcesz, ewentualnie zapraszam na
    > spotkanie twarza w twarz tel kontaktowy 888159871 odbieram od poniedziałku do
    > piątku nie pozdrawiam dawid warszawa

    Czyli co ? Dzisiaj mam nie dzwonic ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-03-08 14:02:46
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dawid" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >dawid warszawa

    aaaaaaa ze stolycy to chyba bandit sie nie nada, może burgman nie będzie
    tam krawatem majtać

    tyż nie pozdrawiam
    rafał - z prowincji
    4ipółexc

  • 9. Data: 2009-03-08 16:37:40
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    LOL :) Szkoda że ci koledzy odpowiedzieli za nim sie wykazałeś...

    To po co się tak stresujesz jak może Kuczu mowić jak chce?

    P.S. To też 8 letni syn pisał? Podobny bełkot...

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk