  • 1. Data: 2009-03-07 15:26:36
    Temat: W-wa ktoś doświadczony do obejrzenia moto
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Witam,
    poszukuje motocyklisty z większym "przebiegiem", lub mechanika
    motocyklowego do obejrzenia motocykla w Sulejówku (pod W-wą).

    Ów motocykl to Kawasaki er-6n '06:
    http://www.allegro.pl/item575045149_kaweasaki_er_6_e
    r6n_er_6n_zobacz_2006.html

    Oglądałem go dziś, ale stwierdziłem że brakuje mi jednak wiedzy żeby
    ocenić czy to nie jakaś mina. Motocykl jest sprowadzony z Włoch, po
    szlifie na prawą stronę. Miał wymieniany plastik, czaszę czy jak to się
    nazywa, malowany bak i lagę, wymienianą kierownicę. Przejechałem się nim
    - silnik pracuje równo, kierownica nie wibruje przy hamowaniu, po jej
    puszczeniu moto nie ściąga na żadną stronę.

    12tys piechotą nie chodzi, dlatego potrzebuje ochotnika do obejrzenia ze
    mną tego motocykla i rzeczowej oceny stanu tego sprzętu, bo ja poza
    dwoma sezonami na gs500 żadnych doświadczeń z motocyklami nie mam i
    jednak boję się min. Oczywiście nie oczekuje że ktoś mi pomoże
    charytatywnie, więc jakoś się tam dogadamy w sprawie gratyfikacji ;)
    Jeśli chodzi o termin to super by było gdyby już jutro (niedziela) dało
    się to załatwić. Jeśli nie, to jakoś się dostosuję.

    Z góry dzięki za pomoc ;)

    Namiary na mnie:

    Paweł
    gg: 1514927
    tel: 600802380

    P.S. Jeśli mi go ktoś zwinie sprzed nosa to znajdę i wydłubie serce tępą
    łyżką ;)

  • 2. Data: 2009-03-08 20:22:56
    Temat: Re: W-wa ktoś doświadczony do obejrzenia moto
    Od: p...@g...com

    Cześć
    Chętnie bym pomógł, ale już tak dużo czasu poświęcam różnym motocyklom
    znajomych, że żona by mnie chyba z domu pognała. Dlatego też ograniczę
    się do kilku szybkich rad. Nie kupuj pierwszego zobaczonego motocykla.
    Porównaj kilka takich er-6n'ek, najlepiej z kumplem. Słusznie szukasz
    kogoś do pomocy :)) Z doświadczenia własnego związanego z szukaniem
    motocykli dla kolegów wiem, że nie chce mi się tracić czasu na
    oglądanie motocykla, sprowadzonego i sprzedawanego przez komis, albo
    jakąś firmę. 99,9% takich motocykli jest moooooocno powypadkowa,
    kupiona za grosze przez komis i sprzedawana w Polsce jako motocykl
    bezwypadkowy, albo po drobnym szlifie. Widziałem już sporo takich
    fajnych motongów. Nawet jeśli pokazujesz sprzedawcy dziwne spawy,
    pogięte części itp. to często idą w zaparte, że wszystko jest ok i że
    tak jest od nowości w motocyklach tego modelu.
    Jeśli używany, to tylko od osoby prywatnej i to tylko jeśli widać, że
    koleś/kolesia naprawdę dbał o swój sprzęt. Nie licz na okazje. Dobry,
    w pełni sprawny motocykl nie będzie sprzedawany okazyjnie. Okazyjne są
    tylko miny.:)
    Powodzenia
    Przemek

  • 3. Data: 2009-03-08 20:29:24
    Od: p...@g...com

    A i jeszcze jedno. Na zdjęciach widać, że OBA lusterka nie są
    oryginalne. Szlif powiadasz? Raczej dzwon heheh
    Ktoś mógł je zmienić, bo wolał okrągłe lusterka, ale raczej w to nie
    wierzę, bo okrągłe lusterka zapewniają gorszą widoczność. Chociaż co
    ja tam wiem...

  • 4. Data: 2009-03-08 20:43:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-08 21:29:24 +0100, p...@g...com said:

> [...]
    > Ktoś mógł je zmienić, bo wolał okrągłe lusterka, ale raczej w
    > to nie wierzę, bo okrągłe lusterka zapewniają gorszą widoczność. Cho

    Albo po prostu komplet akcesoryjnych kosztuje mniej, niż jedno oryginalne.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-03-08 22:45:37
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    p...@g...com pisze:
    > A i jeszcze jedno. Na zdjęciach widać, że OBA lusterka nie są
    > oryginalne. Szlif powiadasz? Raczej dzwon heheh

    Mam nadzieję że w tym wypadku się mylisz, ale niestety znam realia
    naszego pięknego kraju, dlatego też szukam kogoś kto mi pomoże ocenić
    prawdziwy stan tego motocykla. Na szczęście znalazł się ochotnik i jutro
    po południu okaże się, czy ogłoszenie powiększy czarną statystykę złomów
    allegrowych, czy może będzie chlubnym wyjątkiem od reguły i będę go
    użytkował z bananem na twarzy przez najbliższe parę lat :)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2009-03-08 23:05:48
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    Paweł Burdzy pisze:

> [...]
    r6n_er_6n_zobacz_2006.html
    Miał wymieniany plastik, czaszę czy jak to się
    > nazywa, malowany bak i lagę, wymienianą kierownicę.

    Dziwne a w opisie napisano bezwypadkowy :))))
    pozdrawiam
    Netwalker
    Zx10Rrrr
    450f Wrrrr

  • 7. Data: 2009-03-09 06:06:15
    Od: p...@g...com

    > Albo po prostu komplet akcesoryjnych kosztuje mniej, niż jedno oryginalne.

    Też o tym pomyślałem, ale dopiero potem i już mi się trzeciego posta
    pod rząd nie chciało pisać :)

    > może będzie chlubnym wyjątkiem od reguły i będę go użytkował z bananem na twarzy
    przez najbliższe parę lat :)

    I tego Ci życzymy. Powodzenia.

    > Dziwne a w opisie napisano bezwypadkowy :))))

    Zły znak :(

    Pozdro
    Przemek

  • 8. Data: 2009-03-09 07:40:33
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > Dziwne a w opisie napisano bezwypadkowy :))))

    >Zły znak :(

    mógł być po kolizji lub stłuczce, a to nie wypadek, więc bezwypadkowy ;-)

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 9. Data: 2009-03-11 23:07:35
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Witam ponownie,
    niestety statystyka się sprawdziła, motocykl to mina przeciwczołgowa ;)
    Pomijając drobnostki wynikające z niechlujnej naprawy powypadkowej
    (lampa trzyma się na trytytytce), to ciekawostką przy tak niewielkim
    przebiegu jest rozpołowiony silnik - złożony z powrotem przy pomocy
    silikonu i chyba jednak nie do końca dokładnie - cieknie olej spod
    cylindrów.

    P.S. Kupię 600tkę - fazera, horneta, sv650 etc do ok 12tys :P

  • 10. Data: 2009-03-13 07:47:59
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Paweł Burdzy wrote:
> [...]
    > cylindrów.
    >
    > P.S. Kupię 600tkę - fazera, horneta, sv650 etc do ok 12tys :P

    Zadzwon do mnie, moj klient sprzedaje SVke.

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl