    From: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odliczyć wat
    Date: Sun, 8 Mar 2009 11:09:49 +0100

    Użytkownik "dawid" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2dc3.00000122.49b2caf6@newsgate.onet.pl...
    > witam mam w zasadzie dwa pyt . chce kupić motor suzuki njlepij bandit
    > zokło 3
    > letni na co uwarzać przy kupnie , i czy to dobry motor , drugie pyt jaki
    > wpiś
    > w ewidencji gospodarczej by odliczyć wat od motoru ,dziękuje za opowidzi

    Po pierwsze motocykl muisz kupić na fakturę Vat, od faktury zakupu mozesz
    odprowadzić tylko 60% Vat (jak samochody osobowe). Co do wpisu w
    ewidencji - wszystko zależy, jak w razie kontroli wytłumaczysz potrzebę
    zakupu motocykla (czyli w jaki sposób przyczynił się do Twojego osiagania
    dochodu w ramach prowadzonej działalności) Ja mam PKWiD na dwie strony,
    wpisalem wszystko zwiazane z motoryzacją i częściami, handlem, naprawą itp.
    prowadzę dziłalność handlową w branży motoryzacyjnej, bardzo często
    odwiedzam moich klientów, dużą część moich klientów docelowych stanowią
    motocykliści. Takie wytłumaczenie wystarczyło podczas ubiegłorocznej
    kontroli.

    Pozdrawiam
    Bartek