  • Data: 2010-05-10 13:41:35
    Temat: Re: odgrzybianie we własnym zakresie
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.05.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Niebezpieczne.
    > Jak kiedyś tak popryskałem w wyloty w Renault, to został zalany sterownik
    > centralnego zamka i przestał działać.
    > Nowy kosztował 1500 zł.

    Ja to w ogóle wierzę juz tylko w ozonowanie. Ostro zaśmierdziała mi się
    klima (jakoś tak co miałem jechać coś z tym zrobić, to chwilowo przestawało
    śmierdzieć i odkładałem, no i się doigrałem). Teraz już się nie da
    wytrzymać. Odgrzybiałem we własnym zakresie pryskając piankę na
    parownik - nie pomogło. Potem ten psikacz samoczynny do postawienia
    na podłodze - nie pomogło. Potem odgrzybianie u klimiarzy pod klauzulą,
    że no cure - no pay, czyli zapłacę tylko jak przestanie śmierdzieć. ;)
    Pomogło na kilka dni (niestety zapłaciłem :).

    W końcu ktoś mi tam dał numer do swojego znajomego klimiarza. Pogadaliśmy i
    powiedział, że po prostu narosła mi grubsza warstwa grzybka. Środki
    zabijają tylko wierzchnią warstwę. Pod spodem sporo przeżywa i się
    błyskawicznie reinkarnuje, a pozostałości są doskonałą pożywką. Twierdzi,
    że tylko ozonowanie może pomóc, a potem i tak trzeba by umyć parownik.
    Najgorsze, że tak właściwie to wypadałoby rozszczelnić układ i wyjąć
    parownik do mycia, bo inaczej cieżko to zrobić dobrze. :(

    Jedno juz wiem na pewno - reagować należy jak tylko pojawia się pierwszy
    niewyraźny zapach. :(
    --
    Samotnik