  • Data: 2009-04-20 10:01:57
    Temat: Re: odgrzebana mikrofalówka jednak porażka :-(
    Od: "raffm" <r...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gsg4ue$oq0$1@news.onet.pl...

    > Spokojnie, zachowaj ostrozność nie działaj z właczoną mikrofala do sieci.
    > Zwykle klawiatury połaczone sa z płytka sterowania za pomoca metalizowanej
    > tasmy z folii, może "wyszła" ze złącza ? .Spokojnie możesz ją sprawdzić
    > czy działa (czy łączy) matryca klawiszy (omomierzem) . I wówczas
    > podejmiesz decyzję czy opłaca ci się ją wymieniać, kupic czy wykonac w
    > firmie. Mozna tez jezeli jest miejsce i nie jest zbyt rozbudowana zamienic
    > ją na matryce mikroprzycisków lub układ zastępczy. Może któreś pole uległo
    > zalaniu lub zabrudzeniu i klei na stałe może uda sie ją zregenerować. Samo
> [...]

    nie lubie wyrzucac rzeczy bez sprawdzenia czy da sie naprawic samemu.
    Faktycznie koszt naprawy moze byc zblizony do ceny uzywanej badz nawet nowej
    kuchenki, dlatego wolalbym sam sprawdzic czy jest jakas szansa na ozywienie
    jej, ale przerazaja mnie troche wypowiedzi w stylu "to nie poraza tylko
    ZABIJA". Moze faktycznie tluszcz dostal sie do klawiatury i blokuje styki.
    tez myslalem nad przerobieniem klawiatury na mikrostyki mechaniczne. Na
    razie jeszcze jej nie rozbieralem ale trzeba sie bedzie za nia kiedys wziac.
    Czyli z waszych wypowiedzi unikac kondensatora i wszystkiego wokol niego ;)
    ?