  • 11. Data: 2015-06-25 13:48:40
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >--Czekaj czekaj - najpierw trzeba zadac pytanie, czy narod tego chce,
    >ja np nie bardzo :-)
    >przegapilem wlasnie jakies referendum czy jak ?

    Tu nie Szwajcaria, tu nie ma referendum :-)

    Ale referendum nie trzeba..

    >--Potem partia rzadzaca musi przeanalizowac czy wiecej na tym zyska,
    >czy traci :-)
    >przyjmujac (na wiare) te policyjne dane i zakladajac pi razy oko 19
    >osob na miesiac to mamy najmarniej klkuset osobowy stos cial przed
    >kancelaria prezesa rady ministrow, zyskiem ciezko to nazwac ...

    Ty sie patrzysz na trupy, a partia na glosy.
    Ty za, ja i Cavalino przeciw ... to strata :-)

    >--Te przepisy to zreszta chyba efekt sprawy Froga.
    >nonsens, Krol Europy znalazl w unijnych statystykach, taki kraj w
    >ktorym podejrzanie duzo ludzi umieralo na drogach, odczytal podpis:
    >Poland i sie zaczelo ...

    Ale w tych statystykach to jestesmy od zawsze.
    A nowe przepisy dopiero po sprawie Froga ...

    J.

  • 12. Data: 2015-06-25 13:49:06
    Od: p...@g...com

    --mówisz, że reszta polityków po wszystkich partiach nie rzuca populistycznych
    hasełek obiecując wszystkim, że będą piękni, młodzi, zdrowi i bogaci?

    dawac puste obietnice a nic nie robic przez 8 lat to dwie rozne sprawy, zreszta nikt
    nie oczekuje cudow wystarczy ruszyc dupe i wziac sie do roboty ... temat od wejscia
    do UE byl goracy a mimo to nic nie zrobiono

    P.

  • 13. Data: 2015-06-25 14:07:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
> [...]
    d-2-tys-zabranych-praw-jazdy-i-ok-20-proc-mniej-ofia
    r-na-drogach-%e2%80%9enowe-przepisy-daj%c4%85-efekt%
    e2%80%9d/ar-AAc1Q2r
    >IMO zwolnili ale nie tylko w miastach ale _wszędzie_. Jeżdżę
    >regularnie

    A bo ludzie nie znaja przepisow :-)

    >"zakopianką" i tak "grzecznie" jeżdżących kierowców jak tej wiosny to
    >jeszcze nie pamiętam :-) To samo na trasie Katowice-Wisła.

    Ja tam tego spowolnienia nie bardzo zauwazam :-)

    Aczkolwiek niedawno narzekalem na wroclaw-klodzko ... ale to chyba
    efekt dlugiego weekendu.

    >Ale też widzę znacznie więcej patroli niż w poprzednich latach - przy
    >czym nie są nastawieni na łapanie za wszelką cenę. Np 2 tygodnie
    >temu na zakopiance na odcinku z 90-tką auta spokojnie sobie jechały
    >100-110 i policjanci z dwóch mijanych tylko się przyglądali.
    >Natomiast na poboczy widziałem że stali w nieoznakowanym i kogoś
    >spisywali.

    No coz, po to te nowe przepisy, zeby nie trzeba bylo wiecej patroli,
    tylko aby bardziej ukarac prawdziwych piratow.

    J.

  • 14. Data: 2015-06-25 14:08:44
    Od: p...@g...com

    --Ty sie patrzysz na trupy, a partia na glosy. Ty za, ja i Cavalino przeciw ... to
    strata :-)

    kazdy z tych niezyjacych mial rodzine, jak myslisz jak czuja sie teraz kiedy wychodzi
    na jaw ze mozna to bylo zrobic duzo wczesniej a PO tolerowala latami taki stan rzeczy
    ?

    --Ale w tych statystykach to jestesmy od zawsze.

    ale Krola Europy mamy od niedawna

    --A nowe przepisy dopiero po sprawie Froga ...

    sprawa Froga skompromitowala rzad do reszty ... jest nie do pomyslenia aby premier 40
    milionowego kraju UE musial komentowac sprawe zwyklego furiata drogowego:
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,premier-
    lada-moment-policja-zatrzyma-furiata-drogowego,12560
    0.html

    P.

  • 15. Data: 2015-06-25 14:17:22
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-25 o 13:31, p...@g...com pisze:
    > --jak spada co rok o 10% to i tak za rok napiszą że liczba wypadków spadła, a nie
    że nic się nie zmieniło bo spada tyle co wcześniej

    > no cos w tym jest:
    >
    > Dane z 2012
    > 16 proc. mniej ofiar śmiertelnych niż w 2011 r., prawie 9 proc. mniej rannych i
    blisko 9 proc. mniej wypadków - to wstępne dane dotyczące bezpieczeństwa na polskich
    drogach w zeszłym roku i najbardziej optymistyczne od wielu lat.

    > "Ufam tylko tym statystykom, ktore sam zfalszowalem" - Churchill

    :)
    a te 4% różnicy (między tegorocznym 20%, a 16% w 2012) to żadna różnica
    - raptem kilka osób mniej - w jeden dzień tyle może się pojawić, albo
    nie - właśnie ze względu na pogodę czy inne warunki

    Łukasz

  • 16. Data: 2015-06-25 14:34:14
    Od: p...@g...com

    --a te 4% różnicy (między tegorocznym 20%, a 16% w 2012) to żadna różnica - raptem
    kilka osób mniej - w jeden dzień tyle może się pojawić, albo nie - właśnie ze względu
    na pogodę czy inne warunki

    zrozum apiranta mial oglosic sukces to oglosil :-)

    P.

  • 17. Data: 2015-06-25 14:46:21
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-25 o 14:34, p...@g...com pisze:
> [...]
    na pogodę czy inne warunki

    > zrozum apiranta mial oglosic sukces to oglosil :-)

    idąc jego tokiem rozumowania - miałem w życiu jedną stłuczkę z mojej
    winy przy 40km/h. Statystycznie 100% stłuczek mam przy prędkości poniżej
    50km/h - dlatego staram się jeździć szybciej :)

    Łukasz

  • 18. Data: 2015-06-25 15:15:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >kazdy z tych niezyjacych mial rodzine, jak myslisz jak czuja sie
    >teraz kiedy wychodzi na jaw ze mozna to bylo zrobic duzo wczesniej a

    rodzina patrzy po sobie, ja patrze po sobie.
    A ze lubie zap*, to popieram PO ... czy raczej popieralem poki nie
    zaczeli rzadzic :-)

    >--Ale w tych statystykach to jestesmy od zawsze.
    >ale Krola Europy mamy od niedawna

    I co, myslisz, ze wraz ze stanowiskiem nagle mu zaczela jedna pozycja
    przeszkadzac ?

> [...]
    >sprawe zwyklego furiata drogowego:
    >http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,premier
    -lada-moment-policja-zatrzyma-furiata-drogowego,1256

    Zawsze mozna odpowiedziec, ze to jest zadanie dla miejscowego
    komisariatu i sadu rejonowego, a nie dla premiera, wiec prosze mnie o
    duperele nie pytac :-)

    J.

  • 19. Data: 2015-06-25 15:30:24
    Od: p...@g...com

    --A ze lubie zap*, to popieram PO ... czy raczej popieralem poki nie zaczeli rzadzic
    :-)

    nie podsuwaj konkurencji pomyslow :-) takie uproszczenia wbrew pozorom sa strasznie
    chwytliwe

    --I co, myslisz, ze wraz ze stanowiskiem nagle mu zaczela jedna pozycja przeszkadzac
    ?

    tak mysle, wczesniej zlewali temat az tu urzedasy zaczely Krolowi namulac i stal sie
    cud

    --Zawsze mozna odpowiedziec, ze to jest zadanie dla miejscowego komisariatu i sadu
    rejonowego, a nie dla premiera, wiec prosze mnie o duperele nie pytac :-)

    tez mysle ze mozna bylo uniknac tej kompromitacji

    P.

  • 20. Data: 2015-06-25 17:23:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >nie podsuwaj konkurencji pomyslow :-) takie uproszczenia wbrew
    >pozorom sa strasznie chwytliwe

    Ale ze co - ze jakas partia pozwoli zap* i w d* bedzie miala te dwie
    setki dodatkowych ofiar ?
    Podsuwam, i jeszcze zaglosuje, niech sie tylko znajdzie.

    Ale kto ma sie znalezc - partia z "Prawo" w nazwie ?
    Choc po prawdzie mozna zaczac od prawa, przestrzegac trzeba, ale
    podnosimy predkosci.
    Nie bedzie nam Unia dyktowac ile mamy jezdzic :-)

    >tak mysle, wczesniej zlewali temat az tu urzedasy zaczely Krolowi
    >namulac i stal sie cud

    E, watpie.

    >tez mysle ze mozna bylo uniknac tej kompromitacji

    Ale co nazywasz kompromitacja - ze premier sie wypowiada w sprawie
    jednego pirata, ze pirat tak jezdzi po Warszawie, czy ze sie przez
    pare miesiecy organy kloca co mozna mu zrobic ?

    J.