  • Data: 2015-06-26 18:03:33
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mmjm84$f79$...@n...news.atman.pl...

    > Nicki najpopularniejszych usenetowiczów się pamięta.

    "się"? To że Ty pamiętasz to Twoja sprawa, ja nie przywiązuję do tego wagi
    kto ile pisze.

    Owszem pamiętam nicki _niektórych_ użytkowników ale bynajmniej nie tych co
    najwięcej pisali ale takich którzy coś _wartościowego_ napisali. Ot np.
    Marek Lewandowkski który na pl.rec.foto.cyfrowa prowadził "wykłady gościnne"
    pięknie wyjaśniał sprawy akumulatorów i matryc. Jego wypowiedzi były tak
    wartościowe że zebrane w PDF bardzo długo krążyły w necie już dawno po tym
    jak przestał pisywać.

    Pamiętam jeszcze Marka Wyszomirskiego (makro), Janko Muzykanta (testy i
    m42), Jarka Grabka (kotlety) i Jakuba Jewułę (skanowanie). Ci ludzie wnieśli
    sporo do mojego życia.

    Ale już np. z grupy modelarskiej którą czytywałem przez jakieś 10 lat nie
    wymienię nikogo - jak bym zobaczył nicki to bym sobie przypomniał kto jest
    kto ale jakoś nikogo szczególnie nie zapamiętałem.

    Ale abym miał pamiętać dzieci neostrady to bym musiał być jakimś masochistą
    co nie ma nic do roboty i całymi dniami rozpamiętuje co kto napisał.

    Pozdrawiam
    Ergie