  • Data: 2015-06-26 14:58:10
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mmjh0r$a5d$...@n...news.atman.pl...

    > Sęk w tym, że właśnie nie jest tak, że Warszawa jest miastem domyślnym i
    > wie to każdy, kto mieszka poza Warszawą.

    De facto jest (była) kto był z innego miasta to pisał jasno o jakie miasto
    mu chodzi.

    > Uznawanie jej za domyślność
    > było właśnie błędem.

    Może i było błędem ale _działało_ w _praktyce_.

    > Stąd ten ironiczny skrót "default city".

    > Nie, nie, właśnie temu pytającemu wypominano brak miasta, dodając z
    > przekąsem, że pewnie chodzi o Warszawę.

    Nadal nie zmienia to meritum - ten kot chiał pisac o Warszawie albo nie
    podawał nazwy miasta albo ją podawał a nie pisał o swoim mieście "DC" - to
    przyszło później i jest idiotyczne.

    > Ja to znam tylko z usenetu. Dzieci neostrady tu nie ma,

    ROTFL

    > co najwyżej
    > trochę kiepskich 50-letnich trolli.

    To też, ale trole były zawsze i łatwo ich ignorować. No i trole zawsze były
    w mniejszości. Dzieci neostrady niestety przyszły falą i "zabiły" swoim
    poziomem wiele grup.

    Pozdrawiam
    Ergie