  • Data: 2010-12-20 12:37:19
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w
    >
    > O tyle ile aparatura podaje :-)

    Aparatura podje enigmatyczną prędkość średnią. Czyli że za
    szybko delikwent pokonał dany odcinek.
    Prędkość średnia nie jest bezpośrednio mierzalna, to zupełnie
    inna wielkość niż prędkość chwilowa.

    Jest jakiś przepis który zakazuje zbyt szybko pokonać jakiś tam
    odcinek? ;-)

    > No i dlatego sa dwie mozliwosci:
    > a) ITD tego nie wdrozy, postawi FR,
    > b) ITD to wdrozy, za unijna dotacje. A ktos sie ucieszy, bo od razu
    > mial w planach niegrozny system :-)

    Z tego co wiem to tego typu systemy są w GB, ale nie na autostradach...

    --
    Pozdro
    Massai