    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <o66a1j$m4s$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: odbior AM
    Date: Tue, 24 Jan 2017 10:42:10 +0100

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości

    >Ja kiedyś wykonałem taki numer, że na pręcie ferrytowym miałem prawie
    >na full, choć w jednej warstwie, nawinięte grubego drutu, chyba
    >grubszego od krosówki. Tenże twór, bez kondensatora dostrajającego -
    >sama cewka, podpiąłem do jakiegoś wzmacniaczyka, bez detektora po
    >drodze nawet, tak wprost, może tylko kondensator dla odcięcia
    >składowej stałej tam był. Nie podłaczałem żadnej zewnętrznej anteny,
    >ani żadnego uziemienia, całość zasilana była baterią, więc i po
    >przewodach z zasilania nie miało jak pójść. Odbiór na słuchawki.
> [...]

    Niemozliwe, aby wszystkim pojemnosci pasozytnicze dostroily akurat do
    G.A.

    To po prostu byla najsilniejsza stacja ... znacznie silniejsza niz
    inne ?
    Ale nasz PR1 powinien byc silniejszy.

    Jak pisalem - we Wroclawiu to mnie az tak bardzo nie dziwi - 500km do
    Monachium.
    Ale do nadajnika w Zorawinie tylko 30km ... jaka tam moc, to niestety
    nie pamietam

    Dobrze dobrali anteny, aby na Polske lecialo ? (a po drodze Sudety)

    J.