  • Data: 2010-11-12 23:15:41
    Temat: Re: octavia tour - gaz
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BearBag napisal:
    > a jakie auto pali 8l gazu po mieście? nie znam takiego, a przynajmniej nie
    > normalne auto i na pewno nie Octavia choćby tam montowali silniki 1.2
    > Nawet seicento z gazem pali powyżej 8l po dużym mieście.

    Miałem takie: Astra F z silnikiem 1,6 8v. Na trasie 7 litrów LPG,
    po mieście, o dziwo, nie chciała więcej niż 7,5. Niestety, zrobiła
    swoje 250 kkm i poszła do sprzedaży.

    Następczyni, Astra G z silnikiem 1,6 16v, żre już jak smok.
    Do 11 litrów po mieście, na trasie udawało się zejść do 9,5.

    Jak się zestresuję tym faktem, to biorę pikusia, którego spalanie ON
    mnie pociesza :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek