  • Data: 2011-11-13 08:12:53
    Temat: Re: ocena zestawu komputerowego
    Od: mj <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak go uruchomisz bez dysku? Obuowa najmniej ważna....

    mam dysk sata 320gb - kupię większy jak potanieją, póki co wystarczy,
    docelowo jak pisałem będą 2 dyski sata

    > Jaki system, że użyje 8 GB RAM?

    win 7 64-bit. pewnie 4gb na początek by starczyło-ceny jednak nie są
    wysokie, więc myślę że warto zainwestować na przyszłość

    > Do grania w Solitera wystarcy komp za 400 zł.

    chciałbym raczej grać w bardziej wymagające gry na tv w hd, wolę kupić
    lepszą kartę na której dłużej pogram w nowsze tytuły