    From: muk <n...@m...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [ocena] Zestaw do oceny
    Date: Mon, 11 Jan 2010 20:06:52 +0100

    On 2010-01-11 14:48, Wiesław wrote:
    > Jeżeli pogodziłeś się z tym, że pod tę podstawkę nie produkuje się już
    > procesorów to OK.

    Tak, z tym się pogodziłem. Po prostu za jakiś czas wnętrzności wylecą na
    śmietnik (lub na allegro :)), a na ich miejsce przyjdzie coś nowego. Na
    pewno zmieniać będę w przyszłości procesor, a w związku z tym także
    płytę główną. Dlatego zdecydowałem się wziąć jakiś tani model, żeby nie
    było szkoda poświęcić tych dwóch stówek. Zestaw ma "przeżyć" jakieś dwa
    lata. Wydaje mi się, że powinien dać radę.

    > Ten Gigabyte na G31 również posiada układ graficzny, choć odrobinę gorszy.

    Z tych co przejrzałem (G31) wszystkie mają złącze VGA, a mi zależy na
    cyfrowym sygnale. Chyba, że coś przeoczyłem?

    > Obudowy z dużą ilością otworów dobrze chłodzą wnętrze, jednak źle tłumią
    > szum z wewnątrz obudowy. Taki jest właśnie ten Antec.

    O, to dość cenna uwaga. Przemyślę więc jeszcze ten wybór.

    Dzięki wszystkim doradzającym.