  • 11. Data: 2012-04-05 12:44:00
    Temat: Re: obsługa procesora a znaczek N/A
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/04/2012 22:19, Remek wrote:

    > A ja myślałem, że pracownik opracowujący te listy ma płacone od wiersza.
    > Czytałem kiedyś anegdotę. Autorowi powieści w odcinkach płacono od wiersza.
    > Stosował więc liczne krótkie dialogi:
    >
    > Co?
    > Tak?
    > Może?
    > Nie.
    >
    > Redakcja się wkurzyła i postanowiła płacić od ilości liter. Autor na to do
    > akcji wprowadził jąkałę. Na wszystko można znaleźć sposób i wytłumaczenie.

    Ano tak, teoria spiskowa.

    Dodaj sobie kilka urządzeń do porównywarki i zobacz jak ładnie
    prezentują się w takiej tabeli. Rozjaśnia się już coś w główce, czy
    nadal niezbyt?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-04-06 09:34:02
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "kamil" napisał:

    > Ano tak, teoria spiskowa.

    Jesteś jak widać zbyt prostym człowiekiem, aby zrozumieć żart.

    > Dodaj sobie kilka urządzeń do porównywarki i zobacz jak ładnie
    > prezentują się w takiej tabeli. Rozjaśnia się już coś w główce, czy
    > nadal niezbyt?

    Kilka urządzeń? Jasne. Można jeszcze rozszerzyć te kilka urządzeń na kilka
    tysięcy i dodać do listy:

    Pentium II - nie
    Pentium III - nie
    AVR - - nie

    I tak bez końca zaciemniać obraz. należysz do tego gatunku pożytecznych
    idiotów, którzy każdą bzdurę przyjma pozytywnie i odpowiednio wyjaśnią. Jak
    Balcerowicz, który jeszcze niedawno wykładał na uniwersytetach partyjnych
    teorię o wyższości socjalizmu nad komunizmem. Tobie w główce z czałą
    pewnością się nie rozjaśni.

    Remek

  • 13. Data: 2012-04-06 09:44:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 09:34:02 +0200, Remek napisał(a):

    > Jak
    > Balcerowicz, który jeszcze niedawno wykładał na uniwersytetach partyjnych
    > teorię o wyższości socjalizmu nad komunizmem.

    No. A Wałęsa machał młotkiem w komunistycznej stoczni. I kto mu dał prawo
    zmieniać ustrój! :)
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2012-04-06 21:13:42
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > No. A Wałęsa machał młotkiem w komunistycznej stoczni. I kto mu dał prawo
    > zmieniać ustrój! :)

    Kto zmieniil ustrój? Wałęsa??? Ty tak poważnie? To zero moralne i
    intelektualne jest plamą na honorze Polski i Polaków.

    Remek

  • 15. Data: 2012-04-06 23:19:31
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 6 Apr 2012 21:13:42 +0200, "Remek" <n...@g...com> wrote:

    >Kto zmieniil ustrój? Wałęsa??? Ty tak poważnie? To zero moralne i
    >intelektualne jest plamą na honorze Polski i Polaków.

    Plonk.

  • 16. Data: 2012-04-07 15:17:40
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-06 21:13, Remek pisze:

    > Kto zmieniil ustrój? Wałęsa??? Ty tak poważnie? To zero moralne i
    > intelektualne jest plamą na honorze Polski i Polaków.

    Nie zmieniłby ustroju gdyby Jaruzelski mu nie pomógł, więc możemy raczej
    zawdzięczać Jaruzelskiemu.

    --
    animka

  • 17. Data: 2012-04-08 21:57:29
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Nie zmieniłby ustroju gdyby Jaruzelski mu nie pomógł, więc możemy raczej
    > zawdzięczać Jaruzelskiemu.

    A nie mogli zmienić w roku 1976, albo 1981? Pieprzenie. To Moskwa dojrzała
    do zmian i pozwolili Kiszczakowi na zorganizowanie ukrągłego żłobu. I
    ustalili, że trzeba tak zmieniać, aby zostało po staremu.

    Remek

  • 18. Data: 2012-04-10 16:03:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/04/2012 08:34, Remek wrote:

> [...]
    > Balcerowicz, który jeszcze niedawno wykładał na uniwersytetach partyjnych
    > teorię o wyższości socjalizmu nad komunizmem. Tobie w główce z czałą

    O czym ty, za przeproszeniem, pieprzysz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-04-15 02:04:05
    Od: Padre <P...@n...net>

    > O czym ty, za przeproszeniem, pieprzysz?

    Taka to przypadłość prawicowych "patryjotów" że nawet jak srają to ma to
    podtekst polityczny...