eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: obrocona panewka - jak to technicznie wygladaRe: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
  • Data: 2011-01-04 18:31:29
    Temat: Re: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 4 Jan 2011, BartekK wrote:

    > Brak smarowania wału = zatarcie, a przynajmniej zniszczony wał, panewki,
    > nie wiadomo co jeszcze (zniszczone panewki = opiłki metalu w oleju, więc
    > i cylindry mogą być do wyrzucenia)

    Warto dodać, że obrócenie się panewki w korbowodzie oprócz wspomnianych
    wyżej uszkodzeń może też spowodować uszkodzenie samego korbowodu. Gniazda
    panewek w stopie korbowodu są obrabiane z dokładnością setnych części
    milimetra a trąca o to gniazdo skorupa panewki potrafi czasem zrobić taką
    "demolkę", że cały korbowód nadaje się tylko do wymiany.

    Pozdrawiam :)

    W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: