  • Data: 2010-04-07 22:38:58
    Temat: Re: obrazy z dworca PKP w Katowicach
    Od: Henio <p...@h...eu> szukaj wiadomości tego autora

    A ja lubiłem ten klimat... choć pozostawienie go w tej formie jedynie
    wyczyszczenie było by dobre, postawienie szklarni centrum handlowego
    jaka była na projektach prezentowanych na dworcu nie jest dobrym
    pomysłem ot taki balon nie pasujący kompletnie do okolicznej zabudowy.
    Zrobiłem przed remontem jakieś zdjęcia małpką, ale nie każdy zaułek
    korytarzy można sfotografować, może ktoś chciałby stworzyć stronę ze
    zdjęciami starego dworca od wszystkich którzy je robili ?