  • 1. Data: 2009-01-22 11:46:47
    Temat: obraz ze starego laptopa na telewizor LCD?
    Od: "p...@p...onet.eu" <"phpcoder"@poczta.onet.eu>

    Posiadam zestaw

    1.stary laptop ACTINA Tytan z WindowsXP - wyjscia na podlaczenie
    zewnetrznego monitora VGA oraz S-Video (grafika SIS 630)

    2.telewizor LG LCD 32 cale ktory ma duzo wejsc ale z boku latwo dostepne
    to S-Video i 3 Cinche 2xAudio i 1Video INput (sorry nie mam instrukcji
    nie wiem jak fachowo napisac)

    Chcialbym z laptopa puscic jakiegos Divxa albo ogladac fotki na TV.
    Domyslam sie ze jakosc bedzie taka sobie na tych zlaczach ale trudno.

    Jaki kabelek kupic?
    Inne rozwiazanie?

    Wybieram sie dzisiaj do MediaMarktu - moze cos mi doradzicie

  • 2. Data: 2009-01-22 11:55:47
    Temat: Re: obraz ze starego laptopa na telewizor LCD?
    Od: Konop <k...@g...pl>

    p...@p...onet.eu pisze:
> [...]
    >
    > 2.telewizor LG LCD 32 cale ktory ma duzo wejsc ale z boku latwo dostepne
    > to S-Video i 3 Cinche 2xAudio i 1Video INput (sorry nie mam instrukcji

    Masz w laptopie s-video i w telewizorze s-video. To co za problem??
    Kupujesz kabel s-video i tyle... jakby nie było - możesz też kupić
    s-video -> euro (TV na pewno ma takie wejście ;))... no i czy nie masz
    przypadkiem w tym TV wejścia takiego jak na monitor?? Wówczas wystarczy
    kabel VGA-VGA (tak, jak do rzutników), a jakość będzie najwyższa z
    możliwych (w tym zestawie)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-01-22 12:10:11
    Od: "p...@p...onet.eu" <"phpcoder"@poczta.onet.eu>

    W odpowiedzi na e-mail od: Konop otrzymany dnia 2009-01-22 12:55 :

> [...]
    > przypadkiem w tym TV wejścia takiego jak na monitor?? Wówczas wystarczy
    > kabel VGA-VGA (tak, jak do rzutników), a jakość będzie najwyższa z

    dzieki za info

    mam w TV cos takiego jak RGB IN + AUDIO RGB/DVI
    czy jakosc bedzie duzo lepsza niz kabelek S-Video? to zlacze jet trudno
    dostepne bo z tylu TV

    i jeszcze kwestia dzwieku - czy jest on przesylany za pomoca S-Video? bo
    przy wyjsciu VGA domyslam sie ze musze tym osobnym cinchem AUDIO
    przesylac dzwiek do telewizora?

  • 4. Data: 2009-01-22 12:23:43
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > mam w TV cos takiego jak RGB IN + AUDIO RGB/DVI
    > czy jakosc bedzie duzo lepsza niz kabelek S-Video? to zlacze jet trudno
    > dostepne bo z tylu TV

    Na RGB jakość będzie lepsza, ale przy filmach różnicy nie będzie. Na
    pewno TV podłączonego przez S-Video nie będziesz mógł wykorzystać jako
    monitora (bo małe literki itp. się rozmyją), ale jeśli idzie o film i
    duże napisy - nie ma problemu. Wybór należy do Ciebie, kabel S-Video
    zapewne będzie tańszy od VGA....

    > i jeszcze kwestia dzwieku - czy jest on przesylany za pomoca S-Video? bo
    > przy wyjsciu VGA domyslam sie ze musze tym osobnym cinchem AUDIO
    > przesylac dzwiek do telewizora?

    Nie, dźwięk musi być przesłany osobno. Z omawianych tu kabli tylko kabel
    EURO posiada wejście dźwięku. Podobnie HDMI ale tego nie masz w laptopie
    ;)... Więc albo kupujesz kabel S-Video -> Euro, który ma też złącze jack
    do dźwięku, albo musisz kupić 2 kable (z tym, że ten do audio może być
    tańszy i byle jaki ;)). Z tym że czy to będzie jack-chinch czy
    chinch-chinch, to nie wiem, zależy od TV.

    Jak podłączysz przez VGA to masz tam złącze AUDIO RGB/DVI - to TV z
    niego bierze dźwięk. U mnie w TV akurat jest to jack ;)...
    Jak podłączysz prze S-Video - to TV weźmie dźwięk zapewne z pobliskich
    złącz CHINCh, ale dla pewności - warto sprawdzić w instrukcji albo
    chociaż na obudowie, czy te złącza są jakoś podpisane razem, zgrupowane
    czy coś...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 5. Data: 2009-01-22 12:44:49
    Od: "p...@p...onet.eu" <"phpcoder"@poczta.onet.eu>

    W odpowiedzi na e-mail od: Konop otrzymany dnia 2009-01-22 13:23 :

> [...]
    > złącz CHINCh, ale dla pewności - warto sprawdzić w instrukcji albo
    > chociaż na obudowie, czy te złącza są jakoś podpisane razem, zgrupowane

    wielkie dzieki

    jeszcze jeden problem

    W lapie mam tylko wyjscie jack stereo na sluchawki i domyslam sie ze
    bedzie potrzebna przejsciowka jack -> na 2 cinche L i P Audio do TV

    tylko sie teraz zastanawiam czy jak tak podlacze S-VIdeo + ten jack to
    wszystko zagra tzn. bedzie obraz i dzwiek jednoczesnie na ekranie

  • 6. Data: 2009-01-22 13:39:29
    Od: "Greg" <o...@m...com>

    Kupujesz taki gotowy kabelek i on ma wtyczkę jack