    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Date: Tue, 19 Nov 2013 18:26:39 +0100

    Dnia Tue, 19 Nov 2013 17:08:04 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Mam poważne wątpliwości czy masz własny samochód.
    > 1. Jak zacznie padać pierwszy śnieg to ile byśmy tych podatków
    > nie zapłacili to nie da się tego na bieżąco sprzątać.
    > 2. Idioci i optymiści na letnich doprowadzają do niepotrzebnych
    > korków w tym czasie.
    > 3. Kilka dni po opadach czarne i odśnieżone są główne drogi
    > w miastach ale boczne i wszelakie osiedlowe będą białe do
    > czasu aż się ociepli. A może ty na Florydzie eskimosie mieszkasz ?

    Mieszkam w Warszawie, nie przypominam sobie, żeby trzeba było czekać KILKA
    DNI na odśnieżenie do poziomu czarnej drogi. I nie wiem, w czym ma
    przeszkadzać biała osiedlowa droga, też masz tam korki, bo na letnich
    sąsiad do Lidla Pandą wyjeżdża?
    Tak, nie mam samochodu, nie mam działki, nawet internetu nie mam. Zresztą
    to najmniej ważne co mam a co nie mam, to już wycieczki osobiste nic nie
    wnoszące do dyskusji najczęściej stosowane z braku logicznych argumentów.
    Ciekawi mnie ilu z tych ortodoksów opon zimowych ostatnio jechali po bialej
    drodze na całorocznej czy letniej.. Bo to już urosło do mistycznej rangi,
    internet zawalony pytaniami kiedy zmieniać, czy już, bo w nocy to było 3C
    ale w południe 9C, to by pasowało po robocie opony zmienić na letnie a na
    rano zimówki, śmierć czeka za rogiem itp.
    Ja w mieście jeżdżąc na letnich dwa sezony temu żadnych korków nie
    powodowalem, nie miałem problemów z ruszeniem, wyjazdem, podjazdem,
    poślizgiem. I tyle. Opony Continental Premium Contact 205/55/16.