  • Data: 2013-11-19 19:32:35
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    >Jak się stara, skoro jest przesunięta o kilkanaście centymetrów?

    A tu sie mylisz.
    Os obrotu przechodzi mniej wiecej przez srodek styku opony z jezdnia.

    Sluzy do tego "schowanie" przegubow w feldze oraz pochylenie osi
    obrotu w bok, tak ze na dole przechodzi przez srodek opony.
    A czasem "trapezowa" wahaczo-zwrotnica.

    O, tu masz przyklad
    http://zssplus.pl/publikacje/publikacje07.htm

    ledwie 18 mm - i to celowo, i w druga strone.

    >Chyba znowu trollujesz po prostu, bo nie wierzę, żebyś nigdy z dużą
    >prędkością w kałużę nie wjechał.

    Przejechalem nie raz i jakiegos wielkiego szarpania nie kojarze.

    >Gdzie tam - tanie zimówki.

    A czy ja pisalem ze drogie ?
    Frigo ? Dobre sa ... przynajmniej na sniegu :-)

    >Jasne.

    Taki tam sobie klimacik
    http://jfox.republika.pl/moto/20130402121.jpg

    2 kwietnia, jakby kto chcial podyskutowac o datach zdejmowania
    zimowek.

    > A najlepsze są D124.

    Nie mam juz porownania, zreszta za obecne/niedawne produkcje D124 nie
    recze.

    Ale w roznych warunkach sie wtedy jezdzilo i jakos w rowie nie bylem.
    I nie trzeba bylo nakazywac wtedy uzywania lancuchow ani w Zielencu,
    ani na Okraju, ludzie sobie radzili :-P

    Zreszta snieg spadnie, mozemy sie umowic na przeciaganie holu :-P

    J.