  • Data: 2011-05-04 09:40:02
    Temat: Re: objazd DK8
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Maj, 08:09, Tomek Glowka <s...@o...pl> wrote:
    > A konkretnie od samego Radomia (-:
    > Pod warunkiem, że od Zawiercia pojedziesz na Jędrzejów. Wg mnie warto
    > - droga dłuższa, ale prosta.

    Przez Radom-Kielce-Jędrzejów jechałem w tamtą stronę. W Radomiu pół
    godziny stracone nawet kombinując przez miasto. Od Radomia do Kielc
    wciąż jedziesz w tempie najwolniejszej ciężarówki albo PKSu czyli max
    70 km/h. Od Skarżyska do Kielc jest coś co gdyby zostało wybudowane 20
    lat temu w Europie Zachodniej nazywałoby się autostradą a oficjalnie
    jest ekspresówką. Od Kielc do Jędrzejowa znowu 70 km/h. Następnie 78 z
    Jędrzejowa do Zawiercia to znowu potok goroli wracających ze Śląska w
    rodzinne strony, TiRy i wąsko.

    Z W-wy trasą przez Jędrzejów jechałem 4 godziny. Powrót drogami
    trzycyfrowymi trwał 40 minut krócej mimo zapętlenia się w kilku
    miasteczkach. Znajoma, która jechała trasą najbardziej oczywistą,
    czyli gierkówką, z Warszawy, w piątek jechała ponad 5 godzin.