  • Data: 2011-12-04 22:44:49
    Temat: Re: obcierka parkingowa, czy jest sens...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4edbe0c9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > Tyle, że doskonale wiadomo jak to będzie wyglądało. Albercik najpierw
    > zmarnuje kilka godzin na komendzie.

    Niekoniecznie, jak mojej żonie kiedyś jeden taki wyjechał z podporządkowanej
    i odjechał w siną dal, to nawet nie znając numeru go namierzyli i przed
    oblicze Temidy postawili, a na komendzie spędziła kilka minut, już dłużej ja
    w sądzie grodzkim spędziłem na jego rozprawie.
    No i dzięki temu podrapane o krawężnik felgi znalazły środki na odnowę.

    Ale warto dla potomności.