  • Data: 2011-12-04 20:08:46
    Temat: Re: obcierka parkingowa, czy jest sens...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 14:33:53 +0100, Albercik napisał(a):
    > Byłem na policji z tym, ale dziś pocałowałem klamkę.
    > Wiecie może jak policja załatwia takie sprawy? robią coś? czy od razu
    > trafia to do "kosza"?

    Zalezy jak trafisz.
    Moga delikwenta wezwac, spytac czemu po uszkodzeniu odjechal,
    w obliczu wladzy ludzie miekna, moze sie przyzna.

    A moga stwierdzic ze maja wazniejsze zadania, i cie zniecheca.

    > W zasadzie sprawa wygląda tak że karteczka + uszkodzenie, kontra słowa
    > tego kolesia. Czyli nie za ciekawie.

    Czyli w zasadzie wcale. Swiadka nie masz, a bez niego karteczka g* warta -
    sam mogles napisac, ktos mogl napisac, ktos mogl sie pomylic ..

    J.