  • Data: 2011-02-01 02:36:14
    Temat: Re: obciązenie procesora windows mail live 2011
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-FACTOR nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Czy u was rownież klient poczty windows mail live 2011 pod win7 mocno

    Może trochę off topic, ale jak zobaczyłem, ze ten chory windows mail live
    trzyma mejle każdy w osobnym pliku i to bez żadnego indeksu, to szybciorem
    go wyp%^(łem.
    Przy średniej ilości mejli jakie się odbiera w roku ten pomysł uważam za
    głupszy niż trzymanie Debilna zmiana katalogu to czytanie na nowo wszystkich
    mejli, żeby załadować ich tytuły.
    Przem