  • 51. Data: 2009-07-03 13:59:31
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    primuss <k...@h...pl.usunto.i.to.te> napisał(a):

    > A czy nie jest tak ze wieksza czulosc daje wieksza podatnosc na blad
    losowy
    > regulacji (wieksza wariancja w kolejnych pomiarach)? taktylkopytamboniewiem
    >

    > --
    > pozdr.,
    > primuss
    > FZ6n
    to co zauważyłem to podczas wkręcania na wyższe obroty fantastynie widać
    które przepustnice mają luzy to znaczy że podczas dodawania gazu jeden
    cylinder dostaje więcej powietrza a drugi mniej po to żeby za sekundę oba
    się wyrównały /fajnie to widać na przesuwających się słupach wody w rurkach/
    co do błędu tak długo jak będzie równo silnik pracował wchodził i schodził z
    obrotów mam w dupie statystykę stosowaną do tego co opisałem

  • 52. Data: 2009-07-03 14:00:42
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    max <t...@g...pl> napisał(a):

    > Szkoda ze nie pomyslal co bedzie jak mu to wode z plakatowka zassa do
    > silnika na rozjechanych gaznikach.
    hahahahahahaha
    pewnie przy twoim rozumku tak by się stało :)))

  • 53. Data: 2009-07-03 14:00:57
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 15:53:40 +0200, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> said:

    > do wczoraj miałem te same problemy o których piszesz :)) dawałem do
    > grzebania super polskim specjalistom co jak nie mają urządzenia to nie
    > potrafią myśleć

    Jak na razie przechwalasz się jak to teraz silnik zajebiście chodzi na
    wolnych (wuj tam, że o wiele za niskich). Jeśli kręci Cię tylko
    dłubanie, to kul, masz fajny mebelek, który jeszcze warczy. Ja tam
    jestem za to bardzo ciekaw, jak to to teraz ciągnie na średnich i
    wysokich obrotach i czy zapierdziela jak powinien. I niestety
    niezmiernie ubolewam nad tym, że nie mogę tego sam organoleptycznie
    zobaczyć i usłyszeć...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 54. Data: 2009-07-03 14:03:59
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    PanAdol <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):

    > Cze
    > Użytkownik "max" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Paten stary dobry i sprawdzony. Dawalem dawno temu opis :
    > Zamiast wody z plakatowka zdecydowanie lepiej sprawdza sie olej
    > silnikowy....
    > gestszy i wrazie zassanie nie ma problemu
    > Tu dokladny opis - wystarczylo wczesniej poogooglowac ;)
    > http://www.gs-classic.de/download/Franky_Synchro.pdf

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
    e_thread/thread/2a466fdb9
    4d
    > 19697/6e374b42a5754045?
    hl=pl&q=group:pl.rec.motocykle+author:panadol#6e374b
    42a5
    > 754045
    >
    > Pzdr
    > PanAdol
    > Tygrys '01

    ten patent też analizowałem ale ten swój wziąłem z youtuba gość
    synchronizował dwucylindrowego bmw to uprościłem jego urzadzenie i po
    analizie śrub regulacyjnych w gaźniku zastosowałem do czterocylindrowca

  • 55. Data: 2009-07-03 14:06:05
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    JaroKoń <j...@o...pl> napisał(a):

    > Olob, daj se siana.
    > Rzucasz diamenty między świnie.
    > Pozdrawiam

    wiesz też do tego doszedłem :)

  • 56. Data: 2009-07-03 14:12:06
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    > jak troszkę grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je składać i rozkładać
    > czasem pomyśl na jakiej zasadzie działają
    > mój przy 500 obrotach chodzi równiutko a to dlatego że każdy wybuch u
    > cylindrze jest jednakowy a więc taki sam skład mieszanki i im bardziej jest
    > on dokładniej dobrany tym równiej chodzi silnik nawet przy niskich obrotach
    > tym samym mniej się grzeje, nie czuć z rury po wyłączeniu paliwa bo jest ono
    > w całości spalane

    Nie wiem czy wiesz że:
    - pompa oleju jest zasilana z silnika
    - zatem ciśnienie oleju zależy od prędkości obrotowej silnika
    - przy niskiej prędkości obrotowej silnika ciśnienie jest mniejsze
    - przy niskim ciśnieniu, panewki na wale nie są smarowane
    wystarczająco dostatecznie

    co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zużycia tychże. Dodam
    jeszcze na koniec to, bo nie wiem czy wiesz silnik spalinowy, nawet 4
    cylindrowy nie zapewnia ciągłej, jednakowej mocy przez cały obrót wału
    a raczej jest to taki pulsujący moment który przy niższych obrotach
    jest bardziej dotkliwy dla wszystkiego co kręci się w silniku.

    Ale co ja będę pisał jak Ty to z tych najmądrzejszych, bez pustostanów
    pod głowicą, napisali w serwisówce 1200 ale Ty mądrzejszy jesteś i
    ustawiłeś 500.
    --
    Artur

  • 57. Data: 2009-07-03 14:12:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    olob kowalski pisze:

    > wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury
    > tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre

    ani nie ma gaznikaow ze stali ani wytarcie przepustnic sie nijak nie ma
    prawa skompensowac temperaturowo.

    Ale na szczescie masz juz dwumetrowa deske - jest czym te dwa proste
    fakty wbic sobie do glowy.

    KJ

  • 58. Data: 2009-07-03 14:13:46
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński <a...@g...com> napisał(a):

    > wiedz=B1
    > >
    > To nie o to chodzi tylko, =BFe kolega zjeba=B3 wszystkich i nazwa=B3 ich
    > debilami bo p=B3ac=B1 za wakuometry.
    >
    > --
    > Artur
    hahahahahaha w przedszkolu jesteś idź poskarżyć się pani hahahahahaha
    tak to już jest że jak uderzysz w stół to głupole się odezwą

  • 59. Data: 2009-07-03 14:15:24
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Lip, 16:13, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    > hahahahahaha w przedszkolu jesteś idź poskarżyć się pani hahahahahaha
    > tak to już jest że jak uderzysz w stół to głupole się odezwą

    Arni, nie da się może wyciąć onetowych gówniarzy? :-)

    --
    Artur

  • 60. Data: 2009-07-03 14:19:15
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński <a...@g...com> napisał(a):

    > rozk=B3ada=E6
    > ch u
    > j jest
    > rotach
    > bo jest ono
    > >
    > Nie wiem czy wiesz =BFe:
    > - pompa oleju jest zasilana z silnika
    > - zatem ci=B6nienie oleju zale=BFy od pr=EAdko=B6ci obrotowej silnika
    > - przy niskiej pr=EAdko=B6ci obrotowej silnika ci=B6nienie jest mniejsze
    > - przy niskim ci=B6nieniu, panewki na wale nie s=B1 smarowane
    > wystarczaj=B1co dostatecznie

    wystarczająco dotatecznie? czyli jak?
    to takie stwierdzenie jak "by żyło się lepiej" czyli jak?

> [...]
    > jeszcze na koniec to, bo nie wiem czy wiesz silnik spalinowy, nawet 4
    > cylindrowy nie zapewnia ci=B1g=B3ej, jednakowej mocy przez ca=B3y obr=F3t
    w=
    > a=B3u
    > a raczej jest to taki pulsuj=B1cy moment kt=F3ry przy ni=BFszych obrotach
    > jest bardziej dotkliwy dla wszystkiego co kr=EAci si=EA w silniku.
    >
    > Ale co ja b=EAd=EA pisa=B3 jak Ty to z tych najm=B1drzejszych, bez
    pustosta=
    > n=F3w
    > pod g=B3owic=B1, napisali w serwis=F3wce 1200 ale Ty m=B1drzejszy jeste=B6
    ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził
    tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne
    chyba panewka w mózgu ci się zagrzała