-
51. Data: 2009-07-03 13:59:31
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
primuss <k...@h...pl.usunto.i.to.te> napisał(a):
> "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> > po tym że woda jest lżejsza od rtęci i bardziej czuła od membrany zegara
> > poza tym im cieńsza rurka tym jeszcze większa czułość a tym samym
jeszcze
>
> > większa dokładność w ustawieniu ciśnień
>
> A czy nie jest tak ze wieksza czulosc daje wieksza podatnosc na blad
losowy
> regulacji (wieksza wariancja w kolejnych pomiarach)? taktylkopytamboniewiem
>
>
> --
> pozdr.,
> primuss
> FZ6n
to co zauważyłem to podczas wkręcania na wyższe obroty fantastynie widać
które przepustnice mają luzy to znaczy że podczas dodawania gazu jeden
cylinder dostaje więcej powietrza a drugi mniej po to żeby za sekundę oba
się wyrównały /fajnie to widać na przesuwających się słupach wody w rurkach/
co do błędu tak długo jak będzie równo silnik pracował wchodził i schodził z
obrotów mam w dupie statystykę stosowaną do tego co opisałem
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
52. Data: 2009-07-03 14:00:42
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
max <t...@g...pl> napisał(a):
> Kuczu pisze:
> >
> > Nie plosz chlopaczka, niezly jest :)
>
> Szkoda ze nie pomyslal co bedzie jak mu to wode z plakatowka zassa do
> silnika na rozjechanych gaznikach.
hahahahahahaha
pewnie przy twoim rozumku tak by się stało :)))
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
53. Data: 2009-07-03 14:00:57
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-07-03 15:53:40 +0200, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> said:
>> Na osłodę dodam, że jak mnie pamięć nie myli, manual do tego modelu
>> zaleca ~1700, za to znajomej ZXR400 nie szło dobrze zestroić, gdy miał
>> wolne poniżej 2000 rpm (się zdziwiłem jak wsiadłem). Jak jeszcze
>> dojdzie zużycie gaźników nakładające się na chimeryczność tego silnika,
>> to jest niezłą sztuką zestrojenie tego tak, żeby chodziło dobrze,
>> zwłaszcza w górnych partiach obrotów, które ten silnik bardzo lubi.
>>
> do wczoraj miałem te same problemy o których piszesz :)) dawałem do
> grzebania super polskim specjalistom co jak nie mają urządzenia to nie
> potrafią myśleć
Jak na razie przechwalasz się jak to teraz silnik zajebiście chodzi na
wolnych (wuj tam, że o wiele za niskich). Jeśli kręci Cię tylko
dłubanie, to kul, masz fajny mebelek, który jeszcze warczy. Ja tam
jestem za to bardzo ciekaw, jak to to teraz ciągnie na średnich i
wysokich obrotach i czy zapierdziela jak powinien. I niestety
niezmiernie ubolewam nad tym, że nie mogę tego sam organoleptycznie
zobaczyć i usłyszeć...
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
54. Data: 2009-07-03 14:03:59
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
PanAdol <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):
> Cze
> Użytkownik "max" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:h2jg7m$1vr4$1@news2.ipartners.pl...
> > Kuczu pisze:
> > >
> > > Nie plosz chlopaczka, niezly jest :)
> >
> > Szkoda ze nie pomyslal co bedzie jak mu to wode z plakatowka zassa do
> > silnika na rozjechanych gaznikach.
>
> Paten stary dobry i sprawdzony. Dawalem dawno temu opis :
> Zamiast wody z plakatowka zdecydowanie lepiej sprawdza sie olej
> silnikowy....
> gestszy i wrazie zassanie nie ma problemu
> Tu dokladny opis - wystarczylo wczesniej poogooglowac ;)
> http://www.gs-classic.de/download/Franky_Synchro.pdf
>
>
http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
e_thread/thread/2a466fdb9
4d
> 19697/6e374b42a5754045?
hl=pl&q=group:pl.rec.motocykle+author:panadol#6e374b
42a5
> 754045
>
> Pzdr
> PanAdol
> Tygrys '01
>
ten patent też analizowałem ale ten swój wziąłem z youtuba gość
synchronizował dwucylindrowego bmw to uprościłem jego urzadzenie i po
analizie śrub regulacyjnych w gaźniku zastosowałem do czterocylindrowca
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
55. Data: 2009-07-03 14:06:05
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
JaroKoń <j...@o...pl> napisał(a):
> Olob, daj se siana.
> Rzucasz diamenty między świnie.
> Pozdrawiam
>
>
wiesz też do tego doszedłem :)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
56. Data: 2009-07-03 14:12:06
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:
>
> jak troszkę grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je składać i rozkładać
> czasem pomyśl na jakiej zasadzie działają
> mój przy 500 obrotach chodzi równiutko a to dlatego że każdy wybuch u
> cylindrze jest jednakowy a więc taki sam skład mieszanki i im bardziej jest
> on dokładniej dobrany tym równiej chodzi silnik nawet przy niskich obrotach
> tym samym mniej się grzeje, nie czuć z rury po wyłączeniu paliwa bo jest ono
> w całości spalane
>
Nie wiem czy wiesz że:
- pompa oleju jest zasilana z silnika
- zatem ciśnienie oleju zależy od prędkości obrotowej silnika
- przy niskiej prędkości obrotowej silnika ciśnienie jest mniejsze
- przy niskim ciśnieniu, panewki na wale nie są smarowane
wystarczająco dostatecznie
co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zużycia tychże. Dodam
jeszcze na koniec to, bo nie wiem czy wiesz silnik spalinowy, nawet 4
cylindrowy nie zapewnia ciągłej, jednakowej mocy przez cały obrót wału
a raczej jest to taki pulsujący moment który przy niższych obrotach
jest bardziej dotkliwy dla wszystkiego co kręci się w silniku.
Ale co ja będę pisał jak Ty to z tych najmądrzejszych, bez pustostanów
pod głowicą, napisali w serwisówce 1200 ale Ty mądrzejszy jesteś i
ustawiłeś 500.
--
Artur
-
57. Data: 2009-07-03 14:12:14
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
olob kowalski pisze:
> wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury
> tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre
ani nie ma gaznikaow ze stali ani wytarcie przepustnic sie nijak nie ma
prawa skompensowac temperaturowo.
Ale na szczescie masz juz dwumetrowa deske - jest czym te dwa proste
fakty wbic sobie do glowy.
KJ
-
58. Data: 2009-07-03 14:13:46
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
Artur Zabroński <a...@g...com> napisał(a):
> On 3 Lip, 10:10, mech <m...@v...pl> wrote:
> >
> > Poduma=B3 ch=B3opak, poeksperymentowa=B3 i postanowi=B3 si=EA
podzieli=E6=
> wiedz=B1
> > pisz=B1c ca=B3kiem warto=B6ciowego posta (a to nie zdarza si=EA jest zbyt
> > cz=EAste). A Wy si=EA czepiacie jak tylko mo=BFecie.
> >
> To nie o to chodzi tylko, =BFe kolega zjeba=B3 wszystkich i nazwa=B3 ich
> debilami bo p=B3ac=B1 za wakuometry.
>
> --
> Artur
hahahahahaha w przedszkolu jesteś idź poskarżyć się pani hahahahahaha
tak to już jest że jak uderzysz w stół to głupole się odezwą
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
59. Data: 2009-07-03 14:15:24
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
On 3 Lip, 16:13, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:
>
> hahahahahaha w przedszkolu jesteś idź poskarżyć się pani hahahahahaha
> tak to już jest że jak uderzysz w stół to głupole się odezwą
>
Arni, nie da się może wyciąć onetowych gówniarzy? :-)
--
Artur
-
60. Data: 2009-07-03 14:19:15
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
Artur Zabroński <a...@g...com> napisał(a):
> On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:
> >
> > jak troszk=EA grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je sk=B3ada=E6 i
=
> rozk=B3ada=E6
> > czasem pomy=B6l na jakiej zasadzie dzia=B3aj=B1
> > m=F3j przy 500 obrotach chodzi r=F3wniutko a to dlatego =BFe ka=BFdy
wybu=
> ch u
> > cylindrze jest jednakowy a wi=EAc taki sam sk=B3ad mieszanki i im
bardzie=
> j jest
> > on dok=B3adniej dobrany tym r=F3wniej chodzi silnik nawet przy niskich
ob=
> rotach
> > tym samym mniej si=EA grzeje, nie czu=E6 z rury po wy=B3=B1czeniu paliwa
=
> bo jest ono
> > w ca=B3o=B6ci spalane
> >
> Nie wiem czy wiesz =BFe:
> - pompa oleju jest zasilana z silnika
> - zatem ci=B6nienie oleju zale=BFy od pr=EAdko=B6ci obrotowej silnika
> - przy niskiej pr=EAdko=B6ci obrotowej silnika ci=B6nienie jest mniejsze
> - przy niskim ci=B6nieniu, panewki na wale nie s=B1 smarowane
> wystarczaj=B1co dostatecznie
wystarczająco dotatecznie? czyli jak?
to takie stwierdzenie jak "by żyło się lepiej" czyli jak?
> co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zu=BFycia tych=BFe. Dodam
> jeszcze na koniec to, bo nie wiem czy wiesz silnik spalinowy, nawet 4
> cylindrowy nie zapewnia ci=B1g=B3ej, jednakowej mocy przez ca=B3y obr=F3t
w=
> a=B3u
> a raczej jest to taki pulsuj=B1cy moment kt=F3ry przy ni=BFszych obrotach
> jest bardziej dotkliwy dla wszystkiego co kr=EAci si=EA w silniku.
>
> Ale co ja b=EAd=EA pisa=B3 jak Ty to z tych najm=B1drzejszych, bez
pustosta=
> n=F3w
> pod g=B3owic=B1, napisali w serwis=F3wce 1200 ale Ty m=B1drzejszy jeste=B6
=
> i
> ustawi=B3e=B6 500.
> --
> Artur
ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził
tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne
chyba panewka w mózgu ci się zagrzała
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/