  • 71. Data: 2009-09-29 10:36:00
    Temat: Re: o mały włos...
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    kucik pisze:
    Wnioski jakie wyciagnelismy - 1. wyjezdzajacy z boku to gorsze gowno
    > niz olej na zakrecie,
    1.od oleju ciężej dostać nr polisy.
    2. chocbym dostal kiedys mandat to i tak zawsze
    > prowadzacy w naszej grupie bedzie jezdzil na dlugich, zwlaszcza w dzien i na
    > zabudowanym, w nocy okazyjnie - ale long light save lives
    Nic Ci długie nie pomogą jak wyjeżdżająca sierota patrzy się tylko w
    drugim kierunku(mój dzwon z zeszłego tygodnia)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 72. Data: 2009-09-29 10:41:44
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Bo zachowanie jego calego przodu jest prawie tak samo niezadowalajace.
    > K.14.

    w kńcu te same amory co w GS :/ chyba że nowsze mają zmienione.

  • 73. Data: 2009-09-29 10:46:49
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Monster" wrote...
    > kucik pisze:
    > 2. chocbym dostal kiedys mandat to i tak zawsze
    > Nic Ci długie nie pomogą jak wyjeżdżająca sierota patrzy się tylko w
    > drugim kierunku(mój dzwon z zeszłego tygodnia)

    Poszedl bym nawet o krok dalej... z moich doswiadczen smiem sadzic, ze
    dlugie swiatla znacznie utrudniaja ocene odleglosci i predkosci pojazdu.
    Widac tylko swiatlo. A jak taki debil na dlugich przeciska sie jeszcze w
    korku i swieci po oczach to czasem mam ochote wyjsc i mu te swiatla
    wylaczyc. Uzywaj ROZUMU, a nie swiatel czy pustych rur. Inni czasem nie
    mysla, Ty jadac na moto musisz myslec caly czas i myslec za innych.

    --
    pozdro
    James

  • 74. Data: 2009-09-29 10:49:12
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    metalbeast wrote:

    > no akurat o bandicie myślałem :( tak kiepsko z nim? Ewentualnie
    > myślę też o hornecie, ale to we dwie osoby może być niewygodne, mimo że
    > nie ma dzielonej kanapy. W każdym razie musi to być coś co ma nie
    > dzieloną kanapę, trochę więcej Nm i Km, ale bez przesady. Podoba mi się
    > też Cb 750, ale w tym wypadku to tylko mi, bo zdania na jej temat są
    > podzielone, jedni się zachwycają inni widzą w niej wielką MZete ;/ (np.
    > moj plecaczek)
    > Wiecej chyba motocykli mi do głowy nie przychodzi na chwilę obecną, z
    > resztą póki co to tylko oglądanie mi zostaje...

    Fazer 600.
    K.14.

  • 75. Data: 2009-09-30 11:13:59
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Tue, 29 Sep 2009 11:08:42 +0200, kucik <c...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Znaczy co, trzymetrowa świetlówka przymocowana z boku?
    >
    > Myślę, że chodziło Ci o high beams ;-)

    no tak ale to takie ponglish'owe mialo byc:) - long light on strit

    Kucik
    FJ1200

  • 76. Data: 2009-09-30 11:48:08
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
> [...]

    > Widac tylko swiatlo. A jak taki debil na dlugich przeciska sie jeszcze w
    > korku i swieci po oczach to czasem mam ochote wyjsc i mu te swiatla
    a z moich doswiadczen wynika ze wyjezdzajac z bocznej puszka jak zobaczy
    pojedyncze walace po oczach swiatlo to sie zatrzymuje i czeka, a nie pcha
    sie na hama, bo wlasnie nie moze ocenic jak szybko zbliza sie motocykl.
    Jezdze od 6 lat i narazie odpukac zadnego dzwona nie mialem ( pomijajac maly
    slizg na torze).

    >Uzywaj ROZUMU, a nie swiatel czy pustych rur. Inni czasem nie mysla, Ty
    >jadac na moto musisz myslec caly czas i myslec za innych.

    zazwyczaj rozum nie wystarcza, czasem trzeba posluchac swojego przeczucia. -
    cos mowi "zwolnij" a tuz za zakretem chlop traktorem w lewo skreca...

    Kucik
    FJ 1200

  • 77. Data: 2009-09-30 12:05:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kucik pisze:
> [...]
    > pojedyncze walace po oczach swiatlo to sie zatrzymuje i czeka, a nie pcha
    > sie na hama, bo wlasnie nie moze ocenic jak szybko zbliza sie motocykl.

    uważaj żeby nie pomyślała, że to kombajn, bo po jednej wielkiej plamie
    światła nie widać czy to jedno czy dwa światła, a kombajn jedzie wolniej.

    ja zaś uważam, że jakbyś jechał wtedy, co Ci się wydaje, na mijania, to
    ta puszka też by poczekała.

    > Jezdze od 6 lat i narazie odpukac zadnego dzwona nie mialem ( pomijajac maly
    > slizg na torze).

    no popatrz. a ja jeden z winy puszki, ale długie by tu nie pomogły.

    > zazwyczaj rozum nie wystarcza, czasem trzeba posluchac swojego przeczucia. -
    > cos mowi "zwolnij" a tuz za zakretem chlop traktorem w lewo skreca...

    i długie na to przeczucie pomagają?

    długie, drogi kolego, to efekt placebo. nigdy nie dowiesz się czy
    pomagają, ale bankowo wkurwiają. możesz zaś się przekonać, że szkodzą.
    obyś nie doświadczył.

    ...chyba, że Twoje długie mają moc moich postojowych.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 78. Data: 2009-10-02 10:16:46
    Od: duddits <d...@b...com>

    gildor pisze:
    > i długie na to przeczucie pomagają?

    Zdecydowanie nie, natomiast z własnego doświadczenia wiem, że dobry
    efekt daje kamizelka odblaskowa. Znacznie poprawia Twoją widoczność, no
    ale nie ma takiego lansu jak rozumiem ... :)

    --
    duddits

  • 79. Data: 2009-10-02 11:40:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    duddits pisze:

    > Zdecydowanie nie, natomiast z własnego doświadczenia wiem, że dobry
    > efekt daje kamizelka odblaskowa. Znacznie poprawia Twoją widoczność, no
    > ale nie ma takiego lansu jak rozumiem ... :)

    e-e, już nie pomaga. kiedyś pomagała. pomagała, bo kierowcy uważali, że
    jedzie policja. teraz pewnie Twoja kurtka ma tyle odblasków, co ma Twoja
    kamizelka. w nocy nie widać czy masz żółtą kurtkę czy czarną. w dzień
    zza owiewki słabo widać żółtą kamizelkę a odblaski w dzień się nie
    przydają fcale ;)
    generalnie i to również uważam za placebo :) ale nie krępuj się, nie mam
    nic przeciwko noszeniu tegoż, jak komus pomaga na samopoczucie :)
    niektóre znane mi "żółte" kamizelki były może żółte podczas zakupu ;)
    teraz mają kolor... kobiety cza zapytać, ja się na kolorach nie znam.

  • 80. Data: 2009-10-02 11:43:36
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > e-e, już nie pomaga. kiedyś pomagała.

    w sytuacji kiedy w nocy zatrzymasz sie gdzies na drodze, bo cos sie
    stalo pomaga zdecydowanie.

    Na codzien jako element widocznosci w jezdzie miejskiej rzeczywscie nic
    nie wnosi.

    KJ