  • Data: 2009-10-02 12:27:48
    Temat: Re: o mały włos...
    Od: duddits <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    gildor pisze:
    > e-e, już nie pomaga. kiedyś pomagała. pomagała, bo kierowcy uważali, że
    > jedzie policja. teraz pewnie Twoja kurtka ma tyle odblasków, co ma Twoja
    > kamizelka. w nocy nie widać czy masz żółtą kurtkę czy czarną. w dzień
    > zza owiewki słabo widać żółtą kamizelkę a odblaski w dzień się nie
    > przydają fcale ;)

    No to może jeździmy po dwóch różnych światach, bo w moim spełnia swoje
    zadanie koncertowo. Z pewnością lepiej niż walenie długimi po oczach, co
    dla mnie jest (poza tym, że niezgodne z przepisami) zwykłym lamerstwem.

    > generalnie i to również uważam za placebo :) ale nie krępuj się, nie mam
    > nic przeciwko noszeniu tegoż, jak komus pomaga na samopoczucie :)
    > niektóre znane mi "żółte" kamizelki były może żółte podczas zakupu ;)
    > teraz mają kolor... kobiety cza zapytać, ja się na kolorach nie znam.

    Moja po 3 miesiącach codziennego jeżdżenia jest dalej żółta, a raczej ma
    żółte paski, bo to jest właśnie taka kamizelka quasi-policyjna.

    Jeździłem w niej w trasę i w deszczu. Wygląda dalej tak jak w momencie
    zakupu :)

    Taki model:
    http://allegro.pl/item759135330_kamizelka_odblaskowa
    _na_motocykl_3m_jak_policja.html