  • Data: 2009-09-28 18:12:05
    Temat: Re: o mały włos...
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten na czoperze miał jakiś radar i wiedział co spotka go
    > za zakrętem ?
    > Jadąc na drodze w miejscu o ograniczonej widoczności (jak ten
    > zakręt) i widząc że poprzedzający pojazd hamuje ja też zwalniam,
    > ty tego nie zrobiłeś.

    nie nie nie, gadalem pozniej z nim i on siedział za autem, miał wyprzedzać,
    ale zobaczył że zaczynają hamować, to też dał po hamulcach, ja wyjechałem
    zza zakrętu i zobaczyłem zatrzymujące się pojazdy, w tym momencie słońce
    dawało nisko po oczach i moglem mieć spóźnione rozpoznanie czy pojazdy
    zwalniają, hamują czy stoją, dobrze że dałem mocniej po hamulcach od razu ;)