  • Data: 2009-09-28 18:58:42
    Temat: Re: o mały włos...
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:8rq1c550clb2nn2j2nsoutq4o6fck7n02s@4ax.com...
    > Ale co Ty sie starasz udowodnic ?
    Ze IMO predkosc nie ma _az_ takiego znaczenia o ile sie nie zapierdala bez
    sensu, no i, ze na motongu _zawsze_ trzeba byc czujnym.
    Tyle.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > HINYT zasada nieograniczonego braku zaufania obowiazuje.
    > stad cale to pierdolenie o slepych zakretach.
    Taka zasada to obowiazuje na kazdej drodze. I gdzie tu predkosc wcisniesz?

    > Kumasz juz o co kaman ?
    Rozumiem, ale ja tam nie widze jakos zeby to byl _specjalnie_ inny zakret.
    Ze zacytuje:
    " Zakręt jak zakręt zwykły, jak to na drodze przez las. "
    I dlatego nie rozumiem skad wam sie bierze, ze on byl slepy.
    I chyba takze predkosc byla sporo nizsza niz podana na poczatku. Bo jak 110
    po winklach czopkiem?

    > Noo, taki refleks jak czlowieka w oko jebnie to sie wylata jak
    > szmaciana lalka.
    No to ja Ci powiem, ze jak jechalem w _lesie_ gdzie panowal taki fajny
    polmrok, to jak dostalem takim zajaczkiem po oczach to musialem zwolnic.
    Mialem takie fajne powidoczki, ze gowno bylo widac.
    Myslisz, ze jak dostaniesz czyms takim prosto w oczy to zobaczysz co jest za
    zakretem?

    > Rozwiaz sam ta zagadke :)
    No wlasnie rozwiazaniem to bedzie opanowanie i motocykla i motocyklisty.
    _W granicach_ rozsadnych predkosci.

    > PS. pierdole, nie chce mi sie juz powtarzac. Rzekłem
    Fajnie.
    Mi tez sie nie chce
    --
    Bartek