    From: "metalbeast" <p...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: o mały włos...
    Date: Mon, 28 Sep 2009 13:39:35 +0200

    :) ta. Raz napisałem że jest dla mnie ok i już tak zostało?? no to niech tak
    będzie...

    > No to zdecydowanie czas na zmiane. Sytuacja wypisz wymaluj jak moja sprzed
    > lat, na cb500. Kup chlopaku cos, co ma hamulce.
    > K.14.

    Jak tylko sytuacja pozwoli to kupie. Póki co mam GSa. Wszegdzie gdzie
    czytam, widze że ludzie piszą o świetnych hamulcach w GS500 ;) nie powiem,
    płyn mam świezy, klocki dobre, układ odpowietrzony.
    nie wiem na ile mocniejsze hamulce by pomogły, bo czułem że mocniej się już
    hamować nie da ze względu na przyczepność..
    ale może na lepszym sprzęcie (z lepszymi amorami, hamulcami itd)
    zatrzymałbym się szybciej. Nie bedę sprawdzał :)