  • Data: 2019-08-28 17:25:32
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawdę pisze :-)

    Nie pisze prawdy. W większości przypadków się po prostu... nie da.
    Niemcy wbrew obviegowej opinii wcale nie mają zajebistych autostrad. W
    większości to stare drogi o standardzie gorszym niż nasze eski. Czasem
    ratuje je, że mają trzy pasy ale wtedy jest tłok i dalej nici z
    zapierdalania. Często mają trzy pasy, z czego jeden to były awaryjny, a
    więc nasza A4 tylko z trzema pasami. I ograniczenie do 100. Jedzie się
    120 jak się da, ale często się po prostu stoi..

    Po tym jak z niemcowa wjeżdzasz do naszego "chlewu" to okazuje się, że
    własnie u nas można sobie w końcu dwie paczki pociągnąć jak ktoś się nie
    boi.

    > Mnie najbardziej szokują autka typu opel corsa, c2 czy pug 10x, które
    > mnie wyprzedzają gdy mam 160-170 na liczniku. Przecież to nie ma prawa
    > tyle jechać :-)

    Może, tylko pasa startowego potrzebuje. A potem przyspieszysz, żeby mu
    zjechać w lukę na prawym, a on zostaje z tyłu;)

    --
    Shrek