    From: "maX" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: nvidia 6100 - wspomaganie mpeg2
    Date: Sun, 9 Jan 2011 14:28:58 +0100

    Użytkownik "Marx" <m...@n...nospam.com> napisał w wiadomości
    news:9pp4u7-6ui.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
    > Potestowałem i wyszło na to że może pod windows owszem jakieś wspomaganie
    > jest

    Nie może tylko napewno. Sprawdziłem na PowerDVD i działa, po włączeniu
    "Hardware Acceleration" znacznie spada użycie CPU. Co ciekawe przy
    odtwarzaniu plików 720p mp4 (MPEG-4) też działa akceleracja sprzętowa, mimo
    że 6100 jej formalnie nie miał w tym zakresie. Dxvachecker też zgłasza dość
    dużą ilośc funkcji Video, jestem niemal pewien że gdy to kiedyś sprawdzałem
    to ich lista była znacznie krótsza. 6100 to niemal to samo co 6150, być moze
    programista nVidii pisząc drivery dla 6100 zapomniał że na 6100 miał usunąć
    akceleracje sprzętową i zostały takie same funkcje jak dla 6150 (który już
    miał standardowe Purevideo, jak dla reszty Geforce 6x00).

    > ale pod linuxem nie ma
    > Marx

    Nie znam sie na linuxie, ale hardwarowo akceleracja DVD napewno jest. Może
    spróbuj innego playera albo innej wersji driverów.