  • 1. Data: 2012-08-27 19:33:13
    Temat: "numery" z telekomunikacji
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ostatnio TP S.A. można powiedzieć, spamuje...
    zrobili sobie jakiś wybierak numerów, który dzwoni do "frajerów" z
    promocją... ciekawostką jest to, że wybiera i odbiera telefon maszyna...
    dzwoni, a jak "frajer" odbierze, to zaczyna łączyć z wolnym konsultantem, co
    trwa z 5 sekund... POwska elita proponuje tańszy abonament, po czym pyta,
    czy "frajer" korzysta już z jakiejś promocji, dowiaduje sie, że tak, więc
    odkłada słuchawkę...
    ciekawostką jest to, że maszyna nie ma litości, dzwoni do mnie już chyba z
    miesiąc co pół godziny, na początku odbierałem, teraz olewam... jak nie
    skończą to pozbędę się tego telefonu, z żalem za 0202122...

  • 2. Data: 2012-08-27 21:44:57
    Temat: Re: "numery" z telekomunikacji
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k1gb0p$me$1@node2.news.atman.pl...
    > ciekawostką jest to, że maszyna nie ma litości, dzwoni do mnie już chyba z
    > miesiąc co pół godziny, na początku odbierałem, teraz olewam... jak nie
    > skończą to pozbędę się tego telefonu, z żalem za 0202122...

    Ja na takich używałem sekretarki. Jak dzwonił ktoś, kto się powinien
    dodzwonić, to z głośnika bvyło słychać i się odbierało. A jak słyszało się,
    że to automat, to był ubaw tym większy, im bardziej łączyło z konsultantem.
    Kilkakrotnie "halo, halo", a potem ostatnie, wyraźnie smutne i zawiedzione
    "halo" i rozłączenie się.
    Do mnie prawie nikt nie dzwoni, takze dlatego, że włączyłem ACR, przez ponad
    pół roku chyba 1-2 się tylko przemknęło, prawie nic... Wprawdzie brat ma
    numer bez identyfikacji, więc by odwalało, ale dzwoni z komórki i się
    dodzwania. Numer przeniesiony z WLR Netia/Tepsa do UPC.
    Spróbuj włączyć ACR, zobaczysz, jak się cicho zrobi... (A ch.je potrafili w
    niedzielę o 8 rano obudzić, jak już, już macałem babę trochę głębiej, a tu
    nagle kołderka, czy prezentacja produktór qrva zdrowotnych) No chyba, że nie
    masz możliwości zrobienia ruchu takiego, jak u mnie z bratem...