  • 1. Data: 2004-01-07 22:02:06
    Temat: numery IP po przjściu iDSL z 512 na 1Mbit ?
    Od: crazy bejbi <s...@t...pl>

    Witam,

    co się dzieje z numerami IP, po zmianie parametrów łacza z 512kbit na
    1Mbit w łaczy internetDSL w TPSA ?

    bo z 1Mega dają 8 adresów, a z 512 tylko 4.

    Adresy są na pewno zmieniane, ale ja np. zmieniłem sobie revDNS dla
    starych adresów (od 512) a teraz mam dostać nowe - co się dzieje ze starymi
    - są po jakimś czasie przydzielane komuś innemu ?
    czy wiszą zablokowane w nieskończoność ?
    czy mam zgłaszać usuniecie mojego revDNS ze starych adresów, zeby go
    przypadkiem ktoś inny nie dostał (mojego revDSNa) ?

    Wojtek

    --
    ==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===
    =====nigdy na niego nic nie wysyłaj ============

  • 2. Data: 2004-01-07 22:36:29
    Temat: Re: numery IP po przjściu iDSL z 512 na 1Mbit ?
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec crazy bejbi naskrobał na ścianie:

> [...]
    > czy mam zgłaszać usuniecie mojego revDNS ze starych adresów, zeby go
    > przypadkiem ktoś inny nie dostał (mojego revDSNa) ?

    Kiedy ja przeszedlem z 512 na 1Mb to moje stare IP wisialo przez miesiac...
    (nie odpowiadalo na icmp)
    Teraz z czystej ciekawosci sprawdzilem i komus je juz przydzielono.
    (odpowiada zarowno modem jak i 1 IP do wykorzystania dla klienta)

    --
    Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 3. Data: 2004-01-07 23:34:18
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    [...]

    > czy mam zgłaszać usuniecie mojego revDNS ze starych adresów, zeby go
    > przypadkiem ktoś inny nie dostał (mojego revDSNa) ?

    Mozesz zglosic, ale nawet jak ktos dostanie adresy IP z ustawionym
    Twoim wpisem revdns, to nic Cie to przeciez nie boli....

    Michal

  • 4. Data: 2004-01-08 09:57:04
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Wed, 7 Jan 2004 23:36:29 +0100 I had a dream that yab <l...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > Teraz z czystej ciekawosci sprawdzilem i komus je juz przydzielono.
    > (odpowiada zarowno modem jak i 1 IP do wykorzystania dla klienta)

    Moje już po paru dniach było w jakiejś osiedlówce w Hucie.