  • 1. Data: 2010-12-18 12:45:33
    Temat: numer wersji z svn
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Chciałbym by numer programu był zależny od numeru wersji z svn. Było by to
    bardziej eleganckie i wygodne. Niestety często jest tak, ze plik zmienia się
    z różna częstotliwością. Czasem poprawiam coś w innym miejscu i sam plik sie
    nie zmienia i po jakims czasie mam problem. wspólne biblioteki maja inne
    numery niz sam program. Ma ktoś pomysł jak to ustawić?
    Moze jest jakis numer zbiorczy w svn? Coś co zawsze się zmienia?

  • 2. Data: 2010-12-18 13:50:21
    Temat: Re: numer wersji z svn
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Sat, 18 Dec 2010 13:45:33 +0100 Marcin Gąska
    <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > problem. wspólne biblioteki maja inne numery niz sam program. Ma ktoś
    > pomysł jak to ustawić? Moze jest jakis numer zbiorczy w svn? Coś co

    SVN zapisuje wersje różnych plików pod kolejnymi numerami.
    Więc ja wyciągam prostym skryptem max numer wersji z plików
    z kopii roboczej.

    w.

  • 3. Data: 2010-12-18 19:28:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-18 13:45, Marcin =?ISO 8859-2?Q?G=B1ska?= wrote:
    > Moze jest jakis numer zbiorczy w svn? Coś co zawsze się zmienia?

    Rewizja.

  • 4. Data: 2010-12-19 16:44:23
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    > Rewizja.

    Uwaga - w skryptach trzeba dać najpierw svn up dla katalogu. Inaczej
    lokalna kopia może pokazywać ostatnią wersję update'owaną, nie
    uwzględniając commitów z podkatalogów.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net