  • Data: 2011-07-20 09:45:16
    Temat: Re: numer w Popie jako zombie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-18 18:29, ToMasz pisze:
> [...]

    Tylko, że podpisywałem przeniesienie do Play Fresh, a oni i tak przybili
    abonament. Ponieważ miałem papier w ręku, że chcę do Play Fresh, nie
    mieli się jak wykręcić.

    > bardzo dobrze o nich świadczy ze potrafią "odkręcić" umowę takiej gapie!

    O tak;) Gdybym nie miał papieru w ręku, że przeniesienie było do Play
    Fresh to ugrałbym dokładnie nic.

    Ile Ci płacą za robienie im dobrej opinii?