  • Data: 2019-11-27 22:48:59
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie. Albo dostajesz dobrze jeść itd i jest fajnie albo nie i
    > musisz się odstresować - wiadomo jak.

    Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

    > Jak nie kombinować - zawsze d..a duża ;)
    > Poza tym jesteś manipulowany - żeby nie wyszło że jesteś szczuplejszy.

    To dlatego ona mnie klepie po bębnie i mówi "mój misiu ty !".

    A w środku sobie myśli : "O! I to jest grubas wstrętny. To jest otyłość
    i nadwaga. Niepoczebnie się przejmuję i odchudzam nonstop. "

    Ona co chwila ma jakąś dietę, którą sobie tam gdzieś zamawia i jej
    przynoszą. I ona mi połowę tych dań oddaje jak je coś nie odpowiada albo
    jest za dużo. Ja głupi to zżeram bo sobie myślę, że skoro to niby
    odchudzające jest, to przecież spoko. Potem oczywiście muszę się dopchać
    czymś innym, bo to są jakieś kiełki albo inne rośliny w ilości żenującej.