  • Data: 2019-11-28 23:24:04
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolonoskopie robiłem na żywca & oglądałem własne kiszki od środka na
    > monitorze. Bardziej "inwazyjnym" było dla mnie gastro
    > - poszarpane gardło czułem ze 2-3 dni

    nie, takim hardcorem to nie jestem, żeby być przy tym obecnym :)
    Dziękuję. Konował podłączył mi venflon czy jak to się tam nazywa, kazał
    liczyć do tyłu od 10 i jak doliczyłem do 3 to się obudziłem po zabawie.

    I to jest gitara. Nic mnie potem nie bolało ani nic. Tylko to moralne
    upokorzenie, że mi tam... Ale udaję przed sobą że nic nie zaszło, nic
    się nie stało.