  • 1. Data: 2011-10-24 07:09:20
    Temat: nowy tv samsunga z internetem
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl>

    witam

    chce kupic nowy tv led 42 cale, najpewniej bedzie to samsung,
    pytanie do uzytkownikow tychże:

    czy widżety w telewizorach samsunga pozwalaja na
    wpisanie dowolnego adresu serwisu ze streamingiem wideo online,
    czy są to dalej tylko mozliwosci ograniczone do YouTuba?

  • 2. Data: 2011-10-25 21:54:21
    Temat: Re: nowy tv samsunga z internetem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Klapacjusz" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > wpisanie dowolnego adresu serwisu ze streamingiem wideo online,
    > czy są to dalej tylko mozliwosci ograniczone do YouTuba?

    Mam od maja UN46D7000 (Amerykańska wersja tego co
    można kupić w Europie pod numerkiem UE46D7000) i ma
    tzw. webbrowser... Jest to jakaś porażka która nie wspiera
    flash, a więc nie zrobisz nic ze streamingiem wideo...
    Pogooglasz sobie, pochodzisz po wikipedii i tyle.
    Do tego pilot do telewizora, ten z klawiaturą, działa tylko
    w webbrowser a nie działa w aplikacji youtube! Nie można
    też podłączyć do telewizora myszki USB, a więc sterowanie
    webbrowserem też jest problematyczne: na pilocie jest taki
    prostokątny guzik do łechtania palcem, jak w Blackberry.

    Idea piękna, szkoda tylko że nie dodali wsparcia dla flasha
    i nie obsługują złącz USB (których telewizor ma 3, nie wiem
    po co?) do obsługi myszki, klawiatury (USB czy bluetooth).

    A więc raczej daj spokój sobie z tymi telewizorami
    z internetem, kup tańszy model i podłącz do telewizora
    normalny komputer z normalnym webbrowserem+flash...

    No chyba że zależy Ci na panelu z maksymalnym kontrastem
    i jakością obrazu bo tylko te najdroższe modele z webbrowserem
    (D7000, D7050 i D8000) mają najlepszy kontrast i szybkie (240Hz)
    odświeżanie ramki...

  • 3. Data: 2011-10-26 06:05:03
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > czy widżety w telewizorach samsunga pozwalaja na
    > wpisanie dowolnego adresu serwisu ze streamingiem wideo online,

    Oficjalnie nie. Zajrzyj jednak na na http://tvwidget.pl/widgety.html

    Paweł

  • 4. Data: 2011-10-26 07:06:15
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    >A więc raczej daj spokój sobie z tymi telewizorami
    >z internetem, kup tańszy model i podłącz do telewizora
    >normalny komputer z normalnym webbrowserem+flash...

    Nie chce kolejnego klocka w domu ciagnacego prad i kolejnego pilota.
    W tej chwili mam starszego samsunga ale musze kupic drugi tv.
    Na tym obecnym udalo mi sie uruchomic pare skryptow samygo, wiem, ze
    na nowych samsungach juz nie bedzie z tym tak latwo, dlatego
    probuje sie zorientowac w molizwosciacg tego, co daje sam producent.

    Moim zamiarem jest odpalenie telewizji np. z weeb.tv lub jakiejs podobnej
    strony bezposrednio z poziomu tv.

  • 5. Data: 2011-10-26 13:25:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Paweł" <p...@n...pl> wrote in message

    > Oficjalnie nie. Zajrzyj jednak na na http://tvwidget.pl/widgety.html

    Niestety piszą tylko o telewizorach Samsunga modele z 2010 roku
    z literą C w kodzie modelu. Mój jest z maja tego roku, D7000...
    Ktoś próbował na 2011? Ja spróbuję czy działa jak wrócę do domu :-)

  • 6. Data: 2011-10-26 16:47:22
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    W dniu 2011-10-26 15:25, Pszemol pisze:
> [...]
    > z literą C w kodzie modelu. Mój jest z maja tego roku, D7000...
    > Ktoś próbował na 2011? Ja spróbuję czy działa jak wrócę do domu :-)

    Widget działa również w telewizorach z 2011 roku.
    Sposób postępowania przy instalacji jest identyczny jak w telewizorach z
    roku 2010. Jedynie nieco inaczej nazywają się pozycje w menu jakie
    trzeba wywołać.

    Paweł

  • 7. Data: 2011-10-26 17:15:12
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Paweł <p...@n...pl> wrote:

> [...]
    >Sposób postępowania przy instalacji jest identyczny jak w telewizorach z
    >roku 2010. Jedynie nieco inaczej nazywają się pozycje w menu jakie

    A jestes w stanie otworzac kanaly TV z tej strony
    co podal klapacjusz tym NetPlayerem?

  • 8. Data: 2011-10-26 17:31:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Paweł" <p...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > roku 2010. Jedynie nieco inaczej nazywają się pozycje w menu jakie trzeba

    No właśnie mam z tym problem... :-)
    Nie mam niczego takiego jak Internet@TV. Nie mam Id log...
    Mam SmartHUB, mam SocialTV - w obu przypadkach jako login
    nie jest akceptowany develop a wymagany jest e-mail adres.
    Jak nacisnę niebieski guzik "D Settings" będąc w ekranie SmartHub
    dostaję menu na ekranie z takimi pozycjami:

    Tytuł Settings (Ustawienia)
    Account Management (Zarządzanie kontem - pozycja wygaszona)
    Service Manager (Zarządzca Usług)
    Reset
    Properties

    Gdzie mam więc wpisać ten 'develop' w telewizorze D7000?

    Mam podejrzenia że zostało to zmienione bo widzę jakiś
    komunikat o łączeniu kont między Samsung i Smart TV.

  • 9. Data: 2011-10-26 19:27:51
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > A jestes w stanie otworzac kanaly TV z tej strony
    > co podal klapacjusz tym NetPlayerem?

    To nie jest takie proste. Do NetPlayera nie można wpisać adresu strony
    WWW. Trzeba podać adres strumienia wideo lub adres do pliku z filmem.
    Zwykle z powodu stosowania różnych zabezpieczeń wydobycie z danego
    serwisu takiego bezpośredniego adresu jest dość trudne.
    Należy również pamiętać, że telewizor ma też pewne ograniczenia i nie
    obsługuje wszystkich protokołów stosowanych do przesyłania obrazu.

    Jeśli chodzi o telewizję on-line to:

    1. NetPlayer potrafi wyświetlić kanały telewizyjne przesyłane przez
    RTMP. Używa jednak do tego odtwarzacza flash, który nie musi zadziałać w
    telewizorach "D".

    2. Przy pomocy NetPlayera wiele osób ogląda telewizję przesyłaną w
    MPEG-TS (np. pakietami UDP multicast) lub przez HTTP. Tu żadnych różnic
    pomiędzy serią "C" i "D" raczej nie ma.

    Paweł