  • 31. Data: 2010-01-17 19:04:15
    Temat: Re: nowy trick glin
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 02:29:11 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > umysłowo chory pracowniku firmy Softnet w Krakowie, publicznie
    > oświadczajacy, że masz dostęp do ważnych informacji bankowych, że jesteś w
    > związku z tym często badany psychiatrycznie, a jednocześnie oświadczjący
    > publicznie, że znasz stan mojego konta...

    Myśle, że dla psychiatry byłby Pan bardzo ciekawym przypadkiem :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 32. Data: 2010-01-17 21:28:08
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > tylko kierowcę, wiem, że w pojedynkę nie jeżdżą, bo co dwie głowy to nie
    > jedna i w końcu, kilka metrów przed rozszerzeniem na wzniesieniu

    Mnie w pojedynkę złotą laguną zatrzymał. Ale to był mój pierwszy raz i
    dałem się na wlekącego 40km/h po "zabudowanej" wiosce na krajówce ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2010-01-17 22:03:59
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-01-16 20:55, Samotnik pisze:
> [...]
    > pomiędzy nich no i tak sobie jedziemy. A policjanci zwalniają,
    > zwalniają, zjeżdżają nieco na pobocze, migacz w prawo... Zwolnili do
    > 20 km/h i migają. Nie dałem się nabrać, bo zauważyłem, że chwilę
    > wcześniej przejechaliśmy znak zakazu wyprzedzania. Pojechaliśmy te 20km/h
    > z pół minuty i dali sobie spokój - wrócili na pas i do normalnej prędkości.
    > Moim zdaniem takie coś to już chamstwo. Jak to było - jazda z prędkością
    > utrudniającą ruch, czy jakoś tak? Bo w to, że faktycznie chcieli dać mi
    > pojechać (200m dalej droga przechodziła w drogę ekspresową dwujezdniową)

    Ja bym wyprzedzil, nie kazdy policjant to kawal ch*ja.
    Podziekowalbym awaryjnymi i pojechal dalej.

    --
    gogi

  • 34. Data: 2010-01-17 23:02:28
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.01.2010 gogi <g...@W...pl> napisał/a:

    > Ja bym wyprzedzil, nie kazdy policjant to kawal ch*ja.
    > Podziekowalbym awaryjnymi i pojechal dalej.

    Ja po namyśle uznałem, że dobrze zrobiłem. Gdyby tylko chcieli, żebym ich
    sobie dalej wyprzedzał, to by zamigali kierunkowskazem. Zwolnienie do
    20km/h i zjechanie na pobocze to już śmierdzi podpuchą.
    --
    Samotnik

  • 35. Data: 2010-01-17 23:06:01
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Myśle, że dla psychiatry byłby Pan bardzo ciekawym przypadkiem :D

    czyli piszesz po pijanemu i nie pamiętasz?
    no coż, to twój problem,
    nie przenoś go na innych

    moon

  • 36. Data: 2010-01-17 23:22:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-17, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Domyslnie jest wielki ;)

    Ty chyba u Ciebie ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 37. Data: 2010-01-18 17:01:39
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-01-17 23:02, Samotnik pisze:
    > Ja po namyśle uznałem, że dobrze zrobiłem. Gdyby tylko chcieli, żebym ich
    > sobie dalej wyprzedzał, to by zamigali kierunkowskazem. Zwolnienie do
    > 20km/h i zjechanie na pobocze to już śmierdzi podpuchą.

    Nie negowalem tego co zrobiles.
    Ja po prostu bym wyprzedzil i byc moze bylbym chudszy o pare zlotych :)

    --
    gogi

  • 38. Data: 2010-01-19 11:23:50
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Ja po namyśle uznałem, że dobrze zrobiłem. Gdyby tylko chcieli, żebym ich
    > sobie dalej wyprzedzał, to by zamigali kierunkowskazem. Zwolnienie do
    > 20km/h i zjechanie na pobocze to już śmierdzi podpuchą.

    Jadę , widzę błękitna skoda przede mną. Ograniczenie do 70, skoda około
    71km/h.
    Podjeżdżam, skoda do lewej krawędzi, ewidentnie prowokuje do wyprzedzania.
    Przed przejściem dla pieszych prawie na pobocze wjechali.
    Widzę w lusterku jak pomyka auto z tyłu, otworzyłem okno i dałem ręką znać
    ze gliny jadą. Gość nurkowanie (hamował ze prawie lampy wypadły). Panownie
    ze skody zakumali, że wiem w jakiej branży pracują i zaczęli jechać
    normalnie.

  • 39. Data: 2010-01-19 11:29:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 11:23:50 +0100, Baczek napisał(a):

> [...]
    > ze gliny jadą. Gość nurkowanie (hamował ze prawie lampy wypadły). Panownie
    > ze skody zakumali, że wiem w jakiej branży pracują i zaczęli jechać

    I dzięki temu ten co nie wyprzedzał być może następny raz będzie wyprzedzał
    na przejściu jak ty będziesz przechodził.
    Tzn. dobrze byłoby, żebyś to był ty i tylko ty a nie ktoś zupełnie
    przypadkowy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 40. Data: 2010-01-20 20:03:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:29:00 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > I dzięki temu ten co nie wyprzedzał być może następny raz będzie wyprzedzał
    > na przejściu jak ty będziesz przechodził.

    Mam nadzieję, że jednak będziesz to Ty.