  • 1. Data: 2009-11-10 13:08:43
    Temat: nowy telefon. Warunek: niski SAR
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Przedłużam umowę, i wybieram nowy telfon.
    1. Przydałby się przyzwoity apraat foto (nie wszędie bierze się ciężkawefo
    D5000 +18-105)
    2. wi-fi (czasem leąc w łóżku chcę sprawdzić progrma tv,amil czy newsy: po
    co płacić za gprs z tym, że internet w telefonie to na razie tylko te dwa
    zastosowania)
    Reszta (poza przyzwoitym telfonem, który nie gubi zasięgu) obojętna. Jest
    tylko jeden warunek: w miarę niski SAR, czyli wskaźniki na ile komórka jest
    telefonem, a na ile kuchenką mikrofalową ;)

    Idealem byłaby E 52, ale SAR=1.23, czyli dość dużo

    Rozważam więc (ze wskazaniem na gt500 i n6700):
    1. N6700 classic SAR 0.41 wada: brak WiFi i dlaczego taka droga ?
    2. LG-GT500 ( SAR 0.68) wada: nie wiem jak z solidnością wykonania,
    trwałosci itp. Miał ktoś w rękach ten telefon ? Jak się piszę sms-y na
    wirtualnej qwerty ?

    3. Era G1, ze względu na funkcjonalność, ale trochę ciężki,słaby aparat i
    nie znam SAR.
    4 ??? =uwagi mie widziane :):)
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-10 15:02:24
    Temat: Re: nowy telefon. Warunek: niski SAR
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > telefonem, a na ile kuchenką mikrofalową ;)
    >
    > Idealem byłaby E 52, ale SAR=1.23, czyli dość dużo

    ludzie to jednak mają fobie... a to wi-fi bedziesz wlaczal w jakims
    kombinezonie ochronnym? ;)
    sorry ale smieszne to jest.

  • 3. Data: 2009-11-10 15:15:26
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > ludzie to jednak mają fobie... a to wi-fi bedziesz wlaczal w jakims
    > kombinezonie ochronnym? ;)
    > sorry ale smieszne to jest.
    Szczęśliwi są ludzie, ktorzy są absolutnie pewni swojej wiedzy.

  • 4. Data: 2009-11-10 15:52:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 16:15:26 +0100, Marek napisał(a):

    > Szczęśliwi są ludzie, ktorzy są absolutnie pewni swojej wiedzy.

    Szczęśliwi są ludzie którzy mają jakąś wiedzę, wtedy jest znacznie mniej
    miejsca na fobie. I włączenie komórki nie powoduje, że krowy przestają
    jajka znosić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-11-10 16:00:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqy.googlegroups.com...

    > ludzie to jednak mają fobie... a to wi-fi bedziesz wlaczal w jakims
    > kombinezonie ochronnym? ;)
    > sorry ale smieszne to jest.

    Akurat wi-fi mniej promieniuje, niż gsm.

  • 6. Data: 2009-11-10 16:38:15
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 15:52:44 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Szczęśliwi są ludzie którzy mają jakąś wiedzę,

    Blaise Pascal;"Swiat ma dobry sąd o rzeczach, ponieważ tkwi w naturalnej
    niewiedzy, będącej prawdziwą siedzibą człowieka. Nauki maja dwa krańce,
    które stykają się z sobą: jeden to czysta niewiedza naturalna, w jakiej
    znajdują się wszyscy ludzie przy urodzeniu.
    Drugi kraniec to ten, do którego dochodzą wielkie dusze, które przebiegłszy
    wszystko, co ludzie mogą wiedzieć, uznają, że nie wiedzą nic, i znajdują
    się w takiej samej niewiedzy, z jakiej wyszli; ale jest to niewiedza
    uczona, która zna samą siebie.
    Ci pośrodku, którzy wyszli z naturalnej niewiedzy, a nie mogli dojść do
    tamtej mają jakowyś polor owej wiedzy zadufanej w sobie i udają mędrków.
    Owi to mącą świat i sądzą mylnie o wszystkim."
    EOT

  • 7. Data: 2009-11-10 16:47:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 17:38:15 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > które stykają się z sobą: jeden to czysta niewiedza naturalna, w jakiej
    > znajdują się wszyscy ludzie przy urodzeniu.

    W pewnej zapadłej wiosce postawiono maszt telefonii komórkowej. Niemal od
    razu zaczęły napływać skargi - a to kury się nie niosą, a to krowy mleka
    nie dają, migreny, wzrost liczby samobójstw itede.
    Dyrektor sieci komórkowej napisał jedno krótkie pismo do sołtysa:
    "Te wszystkie plagi to pikuś. Pomyślcie, co będzie, jak ten maszt
    włączymy.".

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-11-11 09:20:39
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > tylko jeden warunek: w miarę niski SAR, czyli wskaźniki na ile komórka
    > jest

    LOL!

  • 9. Data: 2009-11-11 09:25:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    http://ostrowite.com/bees.html

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-11-11 10:32:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 10:25:14 +0100, Pete napisał(a):

    > http://ostrowite.com/bees.html

    No.. a jak te pszczoły zaczną padać jak masz włączą... masakra.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel