  • 21. Data: 2012-05-30 22:16:59
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-30 21:50, Lort pisze:
    > Kto: megrims Gdzie: pl.misc.samochody,pl.soc.polityka
    > Kiedy: 30 maj 2012, 16:26:04

    > ... zgromadzone dowody wskazują jednoznacznie, że oskarżony wysłał
    > crossposta na grupy pms oraz psp, a dodatkową okolicznością obciążającą
    > niech stanowi fakt, że nie ustawił przy tym parametru FollowUp-To na tę
    > ostatnią. Mając na uwadze przyznanie się do winy oraz wyraźne oznaczenie
    > Xposta wnoszę o skazanie megrimsa na 12 miesięczny zakaz poruszania się
    > pojazdami innymi niż Fiat Punto 1.1 55KM.
    >

    > /post wysłany tylko na pms/

    :(

  • 22. Data: 2012-05-30 22:40:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2012-05-30 22:04, gringo pisze:
    > Ps. Nie jestem młodym i wykształconym z wielkiego miasta. Jestem
    > szczęśliwym,
    > zadowolonym z życia emerytem. W przeciwieństwie do was - zgorzkniałych
    > pierników, ciągle krytykujących i niezadowolonych.
    > ===============================
    > Bo się załapałeś na wcześniejszą emeryturę i cieszysz się, że
    > zgorzkniałe "pierniki" będą zdychać i na ciebie robić. Zgodnie z
    > konstytucją, powinno się tobie też odebrać emeryturę i wygnać do obozu
    > pracy.

    Widac, ze "mundrowy" esbek ;-)

  • 23. Data: 2012-05-30 22:41:38
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik <p...@b...ru> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > Trzeba być zaiste "młodym, wykształconym, z wielkiego miasta";-)),
    > żeby widząc choćby podawany tu już kilkakrotnie sam link do tego
    > artykułu :
    > http://www3.weforum.org/docs/WEF_GCR_Report_2011-12.
    pdf
> [...]
    > jednego szklanka do połowy jest napełniona, a dla innego do połowy pusta.
    >
    > Ps. Nie jestem młodym i wykształconym z wielkiego miasta. Jestem szczęśliwym,
    > zadowolonym z życia emerytem. W przeciwieństwie do was - zgorzkniałych
    > pierników, ciągle krytykujących i niezadowolonych.
    > ===============================
    > Bo się załapałeś na wcześniejszą emeryturę i cieszysz się, że zgorzkniałe
    > "pierniki" będą zdychać i na ciebie robić. Zgodnie z konstytucją, powinno się
    > tobie też odebrać emeryturę i wygnać do obozu pracy.

    Jesteś w błędnym błędzie. Urodziłem się we wrześniu 1946 roku i spełniłem
    wszystkie warunki, by dostać uczciwie wypracowaną emeryturę. Łącznie z wiekiem
    (65 lat).
    Tak. Zgorzkniałe pierniki będą na mnie zapie***dalać w pocie czoła. Jak tu się z
    tego nie cieszyć?
    W pierwszej chwili zastanowiło mnie jakim cudem wylazłeś z sitka, ale
    przypomniało mi się, że w przypływie dobrego humoru udzieliłem wam urlopu i
    wyłączyłem sito. Ach ta skleroza!
    A co ty tam bredzisz o konstytucji? Jebło cię i do dej pory trzyma? To musi być
    jakiś rekord?

  • 24. Data: 2012-05-30 22:53:42
    Od: "gringo" <g...@g...com>

    Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

  • 25. Data: 2012-05-30 22:55:48
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widac, ze "mundrowy" esbek ;-)

    A ty masz coś z rycerza!

  • 26. Data: 2012-05-30 23:03:05
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

> [...]
    > co to będą musieli do 67 roku życia pracy szukać lub po śmietnikach chodzić.

    Jak zapie**dalałem do 65 lat to mógłbym zapie**dalać do 67. A praca, oczywiście
    jeśli ktoś chce pracować, zawsze się znajdzie. Jest tylko jeszcze jeden warunek:
    trzeba mieć lewą i prawą rękę, a nie dwie lewe.
    Śmieszy mnie twoja płaczliwość. Ty z pewnością juz teraz nie masz pracy.

  • 27. Data: 2012-05-30 23:04:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bogdan,

    [...]

    > Jesteś w błędnym błędzie. Urodziłem się we wrześniu 1946 roku

    Nie mogę! Trafił się wreszcie ktoś starszy ode mnie! :)

    > i spełniłem wszystkie warunki, by dostać uczciwie wypracowaną
    > emeryturę. Łącznie z wiekiem (65 lat). Tak. Zgorzkniałe pierniki
    > będą na mnie zapie***dalać w pocie czoła.

    Kwa nać! To ja będe musiał jeszcze te parę lat. O, szlag...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2012-05-30 23:08:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie mogę! Trafił się wreszcie ktoś starszy ode mnie!

    Nie wiadomo, nikt nie sprawdzil matryki bidzika ;-)

  • 29. Data: 2012-05-30 23:26:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello u2,

    > Nie wiadomo, nikt nie sprawdzil matryki bidzika ;-)

    Mojej też nie ale parę osób z grupy zna mnie osobiście :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2012-05-30 23:31:28
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > Nie wiadomo, nikt nie sprawdzil matryki bidzika ;-)

    Dla chcącego nic trudnego. W dobie internetu łatwo poszukać. Podpowiem, że przez
    ostatnie kilkanaście lat zajmowałem się tzw. "desktop publishing". Fajna robota.
    Nie kurzy się. I można pracować do us**anej śmierci. I się nie spocisz. Nie mam
    żadnych tajemnic. Już ktoś wcześniej odkrył w jakim mieście mieszkam.