  • Data: 2015-09-14 23:44:36
    Temat: Re: nowy stary strucel ;) - Fabia tym razem
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Sep 2015 23:25:54 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ave!
    >
    > 5 lat temu kupiłem sobie "tymczasowo" pordzewiałego Opla Corsę B z
    > 1993/1995 roku (1,5D).

    Złote lata Opla - a raczej rude lata ;)

    > Wiem że moje podejście może pasjonatów motoryzacji doprowadzać do
    > apopleksji, ale tak mam ;) Nie zamierzam wydawać
    > kilkunastu-kilkudziesięciu tysięcy na jakąś niby lepsza używkę i potem
    > dokładać jeszcze grube tysiące na kolejne "wychodzące" po upływie
    > gwarancji haczyki.

    A można można, sam mam podobnie.
    W między czasie zbudowaliśmy z kolegami prywatny, w pełni wyposażony
    warsztat samochodowy na 5 stanowisk.
    Wszyscy mają więcej samochodów niż kierowców w rodzinie, co daje pewną
    swobodę i szansę że będzie czym dojechać do pracy, czasami sobie też
    pożyczamy auta jak komuś zaczyna brakować.

    Plus jeszcze parę aut zarasta trawą w sektorze "kiedyś zrobimy".

    Jeszcze oczywiście bus warsztatowy, laweta, sztywne hole itd.
    Jak się czasami komuś gdzieś daleko rozsypie wehikuł za parę stów to się
    przydaje na wyjazdowy serwis (no i oczywiście serwisy rajdowe) :)

    Taka tam moto-komuna :)