  • Data: 2006-11-19 20:04:46
    Temat: Re: nowy krok milowy BGP ;]
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Sylwester S. Biernacki napisał(a):

    > Jeśli nie wiesz o czym piszę, to chyba nie potrafisz także zrozumieć mojej
    > poniższej odpowiedzi.

    och dziękuje ci mój GURU !
    za zejście na mój niski poziom i łaskawą odpowiedź.

    jakoś wyobraź sobie, że w życiu bym nie wpadł, żeby rozgłaszać klasy /24
    jako 4x /24 zmiast jednej /22. Ale jak to słusznie zauważyłeś - ja się
    nie znam.

    Szczerze mówiąc, to myślałem, że przekażesz mi naprawdę jakoś wiedzę
    tajemną, dotyczącą rozgłaszania pod jednym prefixem wielku różnych klas
    nieleżących koło siebie. Bo już myślałem, że jest coś, czego naprawdę
    nie wiem ...

    wojtek